Tuesday, March 31, 2015

Yatt Kembali Bersama Pangkuan Suami


Yatt telah memberitahu mStar Online yang setelah pulang dari Syria, dia menyesali tindakannya memfailkan perceraian terhadap suaminya itu. Ini kerana dia melihat sendiri bagaimana wanita-wanita Syria tetap tabah dan bertahan tidak berkahwin lain kerana ingin ke syurga bersama suami yang telah terkorban.



Sebagai seorang manusia biasa kita tidak terlepas daripada melakukan kesilapan, begitu juga saya yang tidak sempurna. Bila saya ke Syria barulah saya sedar bahawa masalah rumah tangga saya hanya masalah kecil jika ingin dibandingkan dengan wanita di Syria.
Banyak perkara yang menyedarkan saya dengan apa yang saya hadapi sekarang tidak seteruk mana pun.
Tindakan itu membuatkan saya malu dengan diri sendiri yang cepat melatah dengan membawa masalah rumah tangga saya yang tidak seberapa ini ke mahkamah.
Balu-balu wanita disana terlalu tabah hingga mereka tidak mahu berkahwin lain semata-mata untuk bersama suami di syurga nanti.
Dia juga memberitahu dia banyak bermuhasabah diri sepanjang berada di Syria bagi memperbaiki hubungan rumah tangganya. 


Baguslah kita sebagai manusia, tak ada yang sempurna. Masing-masing ada kelemahan dan kelebihan. Kita kena sentiasa bersyukur dengan setipa pemberian Tuhan. 

Nak kongsi iklan sikit
Adakah jerawat pasir sering menggangu anda? 
Jangan tunggu lama-lama, jerawat pasir boleh jadi jerawat besar. klik gambar sekarang

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas