2 Trick Pakai Blouse Agar Nampak Elegan dan Slim



Casual Stripe 30403
Blouse yang casual memang kita akan selalu pakai, casual lebih kepada keselesaan, jadi pilih lah kain yang lebih selesa. Casual blouse atau shirt juga tak payah nak gosok, sebab kita tak banyak masa nak keluar rumah dengan mengosok baju, Hatta hanya nak pergi kedai sebelah. 

Jadi permintaan untuk blouse casual sentiasa ada, tak kan nak pakai dress pula kalau nak keluar dating dengan suami atau kekasih. Apa kes, dia mesti pakai baju T-shirt dan jean, kita pula nak pakai dress, memang lah tak sepadan kan...Apa pun yang penting kita pandai memilih tempat dan pakaian yang sesuai dengan kita dan menutup aurat.  Ada banyak tip untuk memilih blouse shirt yang casual.
1) Pilih pakaian yang stripe menegak sekirannya anda seorang yang berisi. Ini akan menampakkan anda seorang yang lebih kurus dari biasa. Kalau anda jenis kurus dan ramping, tak kira pakai apa pun nampak cantik. 
2) Sekirananya andak ingin nampak lebih kurus dan slim, jangan pilih warna yang terang. Mestilah akan nampak lemak-lemak yang berlapis di perut anda. Pilih warna yang gelap. Pembalikan cahaya akan menutup sesetengah bahagian badan dan memberikan anda persepsi lebih kurus di mata orang.


Berminat klik saja gambar 

Casual 30384

Casual Stripe Lace Blouse 30401

Stripe Blouse 30407

Dot 30387

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...