Tip menjadi isteri pujaan suami

Tip menjadi isteri pujaan suami
------------------------------------------------------------------------

1# Pandai memikat selera suami.
Seorang isteri mesti tahu makanan kegemaran suaminya dan WAJIB tahu memasaknya. Tak perlu hebat macam chef. Tahu memasak yang asas sudah mencukupi, yang penting pandai memasak makanan kegemarannya.
Menu mungkin sama tapi cara menyediakannya boleh memberi rasa yang berbeza. Kalau suami sering memuji gulai asam tempoyak ibunya paling sedap didunia, pergilah berguru dengan ibunya tu. Tak rugi. Lagipun seorang suami sangat suka kalau isteri belajar memasak makanan kegemarannya dengan ibunya sendiri.
Sentiasa menyediakannya tanpa perlu diminta. Contoh jika suami suka makan kari kepala ikan, rajin-rajinlah memasaknya. Contohnya suami suka makan budu, maka pastikan bekalan budu tak pernah putus..
------------------------------------------------------------------------------
2# Pandai memikat hati suami.
Menghormati keluarga suami. Walaupun keluarganya miskin, jangan lah berlaku angkuh sombong. Paling penting untuk menghormati ibu & bapanya.
Menjaga percakapan dan tingkah laku.
Jauhi sikap cemburu dan mengongkong yang melampau. Cemburu itu tandanya sayang tetapi jika keterlaluan boleh membawa padah.
Mengambil tahu tentang minat suami. Contoh jika suami minat memancing, tak salah jika isteri tahu sedikit sebanyak tentang memancing. Jika suami minat bola, sekali sekali temankan suami menonton bola sepak samaada di rumah atau di stadium..
---------------------------------------------------------------------
3# Pandai memikat mata & hidung suami
Mana-mana suami pun akan tawar hati jika melihat isteri yang comot, kusut masai dan berbau masam. Seorang isteri wajib menjaga penampilan yang menarik untuk suaminya. Pastikan sentiasa bersih, kemas dan tidak berbau busuk. Jika isteri ada masalah bau badan, boleh atasi dengan pengambilan Shaklee Alfalfa dan Garlic.
Menjaga kebersihan rumah. Walaupun ada lelaki yang tidak kisah tentang kebersihan tetapi jika diberi pilihan mereka tetap akan pilih yang lebih bersih.
Pastikan anak-anak sentiasa dalam keadaan terurus, bersih dan tidak berbau busuk.

-------------------------------------------------------------------
4# Pandai memikat nafsu suami
Aktiviti bilik tidur adalah kunci utama kebahagiaan rumah tangga. Hubungan yang sentiasa hangat akan mengeratkan kasih sayang suami isteri.
Untuk meningkatkan kenikmatan ketika bersama suami isteri boleh mengamalkan Set Vitamin Cinta iaitu Shaklee Alfalfa dan Vitamin E. Suplemen ini membantu meningkatkan kemahuan dan kualiti untuk bersama.
Isteri mesti bijak menjaga kesihatan luaran dan dalaman tubuh. Atasi masalah-masalah yang dihadapi dengan segera. Dapatkan nasihat doktor atau amalkan pengambilan suplemen untuk kekal mantap.
Nasihat untuk para isteri yang tidak pandai atau tidak ambil peduli tentang kebajikan suami, jangan salahkan suami jika dia mula menjeling wanita lain. Berusahalah untuk sentiasa menjadi yang terbaik mudah-mudahan bila dekat sayang-sayang, bila berjauhan rindu-rinduan dan setia..

Selamat mencuba!

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Terjah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...