Wangi - wangian adalah makanan kepada otak

Wangi-wangian adalah makanan kepada otak. Otak menguasai semua tenaga vibration dalam tubuh. Tenaga dalam yang dikawal oleh otak sebenarnya begitu personal dan tersendiri pada setiap orang. Mengumpul tahap getaran yang tinggi di dalam otak sebenarnya menunjukkan tubuh telah melalui proses perawatan yang paling asli dan sangat berkesan. Oleh itu, otak memerlukan tenaga sebagai “zat” dalam bentuk wangi-wangian.


Wangi-wangian itu sebenarnya pemakanan kepada otak anda. Pendapat Sains Fizik terhadap wangi-wangian ke atas kulit atau dekat pada diri anda secara menyeluruh sebenarnya akan menyerlahkan atau menghampirkan diri anda kepada unsur-unsur tenaga yang positif dan menguntungkan. Wangi-wangian yang ditambah dengan tenaga amat memberi kesan yang sangat sempurna. Wangi-wangian yang menyegarkan otak anda akan membenarkan otak bekerja secara optimum untuk memperbaiki berbagai keadaan negatif kepada positif.

Wangi-wangian dengan pengimbang getaran warna menyeimbangkan tahap lapisan tenaga atau lingkaran elektromagnetik tubuh yang selalu mengalami perubahan yang halus tanpa disedari. Maklum balas yang negatif seperti ini jika dibiarkan berterusan akan mempercepatkan kejadian penyakit genetik yang memang ada pada diri seseorang. Pada masa ini sesuatu yang sebenarnya sangat rasional dan telah diterima pakai bahawa banyak masalah gangguan mental yang dicerminkan seperti di atas sebenarnya akan menular ke mana-mana bahagian fisiologi tubuh dan menimbulkan bebanan toksik untuk penjadi penyakit.

Inilah dikatakan perawatan secara gerak hati, penambahan ilmu dan peningkatan naluri yang positif. Merawat otak dengan oksigen yang menyegarkan atau memberi tenaga kepada otak akan menaikkan tahap tenaga getaran di dalam otak. Sel-sel akan terbina semula, pertahanan semaik kebal kepada serangan virus.

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Terjah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...