Malaysia Diintip US dan Australia

KLUANG: Amerika Syarikat (AS) dan Australia diminta segera membuat penjelasan terperinci dan telus mengenai dakwaan kegiatan intipan dilakukan kedua-dua negara perwakilan itu, di negara ini. 


Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, berkata dakwaan itu sangat serius kerana ia memperjudikan keselamatan negara. 
"Kita nak tahu secara terperinci apa dan siapa yang diintip Amerika Syarikat dan Australia kerana kita bimbang ancaman tindakan sedemikian terhadap kepentingan negara. 

"Ia (intipan) juga perlu dijelaskan secara telus dan tidak berselindung kerana jika ia gagal dilakukan hubungan setiakawan yang sudah terjalin selama ini akan berubah menjadi tegang," katanya selepas menghadiri Rumah Terbuka Deepavali Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kahang, dekat sini, hari ini - bharian
-------------------
Apakah maksud di sebalik intipan? Mesti ada sesuatu yang berharga di negara kita macam diorang intip Iraq dahulu, lepas tu kata plak ada senjata destructive tah apa jadah lagi...Konco-konco illuminati freemason ni tetap tak akan puas hati. Malaysia adalah satu-satunya negara islam yang berdaya saing dan kompetitif di mata dunia. Ada lagi negara islam yang berkompetitif macam kita? Kalau pergi negara arab, harapkan kaya dengan minyak jer....barang apa pun diorag tak buat, asyik harapkan US aja tuk memenuhi keperluan mereka. Tapi negara kita selain dari hasil galian, orang-orang kat sini kreatif dan mampu menghasilkan produk yang bertaraf antarabangsa. Mestilah diorang tak puas hati...Satu lagi misteri yang menyelubungi mereka, harta2 raja2 melayu ni amatttlah bessssssssssar dan kaya.
Sian...makan pun boleh tdo? ....haha

Gel Mirifica Mantapkan Payudara Anda

Sapuan Gel 10x lebih cepat meresap berbanding dengan krim

Delima Collagen

Delima Collagen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...