Anak Kedua Nurul Wahab dengan Perkahwinan Kedua


Anak kedua untuk Nurul Wahab tetapi anak pertama untuk perkahwinannya dengan Eric Depp. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan buat mereka berdua. Semoga dengan kelahiran “Baby Z” ini akan memeriahkan dan menceriakan lagi kehidupan mereka.



Siapa sangka, ada sinar yang lebih cerah menanti Nurul selepas bercerai dengan Ajai. Ramai orang cepat sangat putus asa dalam mencari jodoh bila dah jadi janda, tapi ramai yang tak tahu kalau tak ada usaha, mana mungkin ada kejayaan. Lagi hensem, kacak dan bertubuh sasa berbanding dengan yang lama, aku rasa macam lebih kaya dengan stlye laki dia ni...hehehe.... Semoga bahagia hingga ke syurga amin.


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...