Selipar terpakai, duit RM2, sudu jadikan mas kahwin



Kuala Lumpur: Selipar terpakai, duit RM2, sudu, buku atau apa saja barang yang ada ketika majlis akad nikah dijalankan, boleh dijadikan mas kahwin. Lebih memalukan, ada antara pernikahan itu hanya sah selama 30 minit. Selepas tempoh itu, pasangan berkenaan akan bercerai secara automatik.
Majlis pernikahan secara mutaah (kontrak) ini mungkin perkara biasa di negara yang majoriti penduduknya pengikut Syiah seperti Iran dan Iraq. Bagaimanapun, pernikahan yang sekadar mahu menghalalkan zina ini turut berlaku di Malaysia. 
Ini diakui Suhana, 34, yang pernah tiga kali bernikah secara mutaah sepanjang dua tahun menjadi pengikut Syiah sebelum bertaubat setahun lalu.

Katanya, kali pertama dia berkahwin secara mutaah untuk tempoh empat bulan, kedua tiga minggu dan kali ketiga bagi tempoh dua bulan. Suhana berkata, dia yang sebelum itu janda anak tiga, dipelawa mengikuti kumpulan Syiah itu menerusi kenalan lelakinya yang juga rakan perniagaan. - hmetro
-------
Perempuan semua...janganlah cepat terpedaya dengan ajaran sesat syiah, pakai tutup litup berjubah hitam berpurdah tapi hati ya Allah busuk .... sampai hati dia letakkan perempuan di tahap lebih rendah dari pelacur. Nak tempah pelacur, gro pun kurang-kurang RM30, ini RM2 atau barang-barang terpakai yang tiada nilai....astaqfirullah...cubalah kita fikir sendiri kita kan dianugerahkan akal fikiran cubalah guna...jangan biarkan kita diletakkan ditahap yang hina, sedangkan Allah inginkan wanita diletakkan di tempat yang mulia ada hak nafkat zahir dan batin. 


Hot and Cold Facial Steamer
Buat apa belanja salon mahal-mahal, mereka pun guna hot and cold steamer ni nak buat rawatan facial. 
Berminat boleh hubungi saya, klik aja gambar itu nak tahu detail ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...