Budak 2 Tahun Meninggal Kena Langgar Akibat Cuai


MAYAT Mohd. Adam yang ditutup dengan kertas surat khabar selepas maut dirempuh kereta 'dipandu' abangnya di Taman Kerian, Parit Buntar semalam.


IPOH - Seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun menemui ajal dalam keadaan menyayat hati apabila jasadnya ditemui dalam keadaan terduduk secara melutut dihimpit ke dinding rumah teres manakala kedua-dua belah tangan memegang selipar di Taman Kerian, Parit Buntar di sini semalam.
Lebih menyedihkan apabila tragedi pada pukul 12.30 tengah hari itu berlaku selepas abang mangsa yang berusia empat tahun menghidupkan enjin kereta bapanya sebelum kanak-kanak itu memasukkan gear undur.
Tindakan si abang itu menyebabkan kereta jenis Mazda tersebut bergerak secara mengundur lalu merempuh si adik yang berada di belakang kereta untuk memakai selipar. - kosmo

kesimpulannya
Ayah tinggalkan kunci dalam kereta. Anak umur 4 tahun cuba hidupkan kereta, termasuk gear undur, terlanggar adiknya yang berumur 2 tahun. Meninggal di tempat kejadian. Allah.. Allah..

Nak kata apa? Masa tak kena, kita rasa tak apa. Bila dah kena, baru tahu rasanya macam mana.. Serius, saya rasa sangat takut andai diuji dengan kecuaian seperti ini. Mohon dijauhkan.. Tergelek kucing pun kita rasa dah rasa nak menjerit sekuat hati, apatah lagi yang tergelek itu anak sendiri.. Allah..Allah.. Semoga ibu, ayah dan ahli keluarga Mohd Adam reda dan tabah dengan pemergiannya yang sama sekali tidak diduga..

Sahabat-sahabatku yang baik, jangan lupa pesan Nabi ya. Setiap awal pagi dan petang, baca ayat penggerak. Bismillahillazi layadhurru maasmihi syaiun fil ardhi wala fissamai wahuwassamiul alim. - bonda nor

-----


Jadi beringatlah kita sebelum kena...jangan menyesal di kemudian hari...

Penaja Atikel
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 

Mesin Kecantikan
Buat Sendiri Rawatan Facial Yang Bernilai ratusan ringgi di rumah,
Buat apa bazirkan duit di salon kecantikan, sedangkan anda boleh buat sendiri di rumah dengan mesin wap panas yang dan photon ultrasonic yang terkini di pasaran dunia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...