Tudung rekaan Diana Amir

Sejak bertunang dengan seorang pensyarah UiTM, Mohd Habib Bullah A.Rahman pada 22 September 2012 lalu, aktress Diana Amir terus menyepi dari industri hiburan. Samada kontroversi ataupun mendapat tawaran berlakon, nama Diana langsung tidak disentuh oleh peminat dan para pengarah drama dan filem.


Bagaimanapun, dalam diam pelakon comel ini rupanya telah bekerjasama dengan Melinda Looi untuk menghasilkan koleksi tudung cantik yang dikenali sebagai Diana Amir x emel. Kami akui Daina Amir dan wanita - wanita lain diluar sana nampak cantik jika bertudung.







----------------
Memang cantik rekaan tudung ni.. lain dari lain.. dan sejak bertudung ni, Diana Amir betul-betul menutup aurat dengan bersarung tangan dan tudung labuh. Baguslah alhamdulillah...sebenarnya nak pakai tudung memang lah senang, tapi nak menutup aurat itu yang susah. Sebab itulah ganjaran pahala yang besar diberikan kepada wanita yang bersabar dalam menjalankan ibadah.. 
Penaja Atikel




Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 



Kesan Sebarang Bentuk Ketumbuhan di Payudara Anda
Kesan Sebarang Ketumbuhan di Payudara 
Rasa Konfiden Tampa Ketumbuhan, Cegah dari Awal

Sinar Jahitan
Blouse, Baju Kurung Viscose, Terkini

Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?
Order Cake, Cupcake, Coklat Online

Order Cake and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...