Khasiat Kollagen Untuk Mencantikkan



Perhatian!
Adakah Anda Mengalami Masalah

* Wajah Yang Kendur Akibat Penuaan
* Wajah Yang Kusam Tak Bermaya
* Banyak White Head dan Black Head 
* Banyak Jerawat dan Bekas Jerawat

Pernah tak rasa....

Dah cuba macam-macam produk tapi tak ada jalan penyelesaian
Buntu...dah habis ribuan ringgit pergi ke spa tapi sekarang dah tak cukup $$ dan masa nak ke sana setiap masa. Beli macam-macam krim tapi sebenarnya merosakkan lagi kulit sebab banyak sangat kemikal, kulit bertambah nipis dan banyak kedutan pula..nampak macam dah tua dari usia sebenar...

Pernah rasa macam ni?

Anda suka beli set rawatan yang murah tapi rasa gatal-gatal?
Anda pergi spa, muka nampak ada perubahan tapi tak tahu mesin dan produk apa yang diguna, dan anda kena teruskan rawatan? 
Anda dah habiskan ribuan ringgit untuk sesi rawatan demi rawatan ke salon kecantikan? 
Anda dah beli set krim yang mahal tapi tak ada hasil seperti yang dijanjikan...benci!
Anda guna jenama produk antarabangsa ... dan mahal, tapi hasilnya macam hampeh! sama saja!

MKalau macam ni kan bagus...

Anda tak perlu keluar rumah, dan habiskan ribuan ringgit untuk dapatkan rawatan wajah dari professional
Kulit anda bertambah seri dan anjal
Kulit anda bertambah sihat dan bebas dari kemikal yang merbahaya
Anda rasa lebih berkeyakinan nak keluar rumah tampa make up tebal untuk tutup lobang-lobang dan jerawat, jeragat
Anda lebih bertambah yakin untuk pikat suami sendiri dalam rumah. Hanya guna gincu anda bertambah seri.



Memperkenalkan

Gel Collagen & Green Tea 



Gel dapat menyerap 10x lebih pantas dari krim sapuan biasa, ini adalah kerana Gel menggunakan particle air dan pati serum collagen dan green tea yang tinggi berbanding dengan krim. 



Kelebihan Collagen
Kollagen adalah protein yang amat penting yang ada dalam wajah kita. Pernah nampak muka baby? Penuh dengan collagen sebab masih lagi muda. Tapi bila dan berusia, pipi jatuh dan kulit bertambah kusam akibat kekuarangn kollagen dalam badan. Ini adalah kerana kollagen berfungsi menyokong kulut kita. Collagen memberikan struktur kepada kulut dan bekerjasama dengan elastin untuk membolehkan kulit punyai fleksibiliti untuk direnggangkan dan kembali ke bentuk asal (anjal). Sebab itu bila nampak baby rasa nak cubit saja pipinya yang montel kan...


Kelebihan Green Tea

Tea tree oil sudah dikenal semenjak Perang Dunia II karena khasiatnya untuk membantu merawat infeksi pada luka yang dialami prajurit yang terluka pada saat itu. Essential oil ini diekstrak dari tanaman Melaleuca sangat populer di tahun 1920-an karena manfaat antiseptiknya. Tea tree banyak digunakan sebagai bahan pada produk perawatan kulit dan rambut untuk membantu mengatasi jerawat, jamur, bakteri, komedo, dan merawat kulit yang berminyak maupun kombinasi.
Tea tree oil ini sangat dikenal akan kemampuannya dalam merawat kulit berminyak dan mengatasi komedo yang disebabkan bercampurnya sebum dan kotoran. Penggunaan tea tree dapat membantu mengurangi kelebihan minyak pada kulit dan membuat kulit jadi lebih kering. Tea tree sangat berguna pada jerawat yang disebabkan kelebihan produksi sebum. Namun, tidak efektif digunakan pada kulit berjerawat yang disebabkan karena faktor hormonal.

Caranya 

Sapukan Gel Collagen Green Tea dan gunakan Power Photon Ultrasonic menggunakan kekuatan tenaga warna biru, hijau dan merah untuk menyerap masuk pati kollagen dan khasiat green tea oil jauh ke dalam kulit. 
Hasilnya anda dapat menikmati wajah yang sihat dan anjal dengan pantas walau dengan satu sapuan. Sebab itu di salon kecantikan banyak menggunakan mesin supaya penyerapan itu jauh masuk ke dalam kulit. 

Kesan akan nampak setelah sejam penggunaan. Gunakan selama sebulan setiap hari selama 10 minit waktu anda, pasti anda akan menikmati kulit yang anjal, segar dan bebas dari kuman jerawat yang sentiasa berjangkit melalui saluran darah yang tersumbat. 

Memperkenalkan 
Power Photon Ultrasonic




Anda juga boleh buat sendiri serum/ masker anda sendiri

Kulit berjeragat : Camburkan madu + minyak habbatusauda + minyak argan


Kulit kering : Campurkan yogurt + madu + lidah buaya + green tea oil




Teknologi Ultrasonic
Satu penemuan inovasi kecantikan terkini dari Professor Yang, seorang pakar dalam kajian tenaga ultrasonic. Mesin ini memberikan vibration kadar 3 juta sesaat paling pantas di dunia mempercepatkan aktifan sel kollagen dalam kulit. Ia telah di uji secara sah dan lulus di makmal Taiwan dan mesin yang paling terkini dan paling banyak mendapat sambutan  di Jepun, Korea, Thailand dan Taiwan untuk kecantikan wajah. 

Therapi Cahaya Photon

Ramai orang tahu yang cahaya warna adalah tenaga bagi kehidupan, ia mengandungi gelombang tertentu yang memberikan manfaat kepada kita. Jom kita baca apa manfaat gelombang cahaya warna

Biru

Mengawal dan membunuh sel jerawat dan acne
Mengawal masalah pori-pori yang tersumbat
Mengawal kulit yang berminyak
Anjalkan kulit


Hijau

Melembutkan kulit
Merawat tisu kuli
Meningkatkan keanjalan kulit
Merawat parut dengan pantas


Merah

Meningkatkan aliran darah
Mengaktifkan penghasilan kollagen dalam kulit
Melembutkan dan melembabkan kulit
Sumber cahaya photon menggunakan kadar LED berintensiti yang tinggi dan terbukti berkesan dan sekarang digunakan di salon-salon terkenal. 


Sesuai digunakan untuk mendapatkan kulit yang anjal, putih, gebu, mengurangkan kedutan pada wajah dan mata, dan mengecilkan pori-pori akibat bekas jerawat dan parut. 




Mesin ini ada 11 fungsi



1- Memutihkan kulit
2- Lembabkan kulit
3- Meningkatkan Aliran Darah
4-Menghapuskan jerawat
5-Mengurankan pori-pori yang besar akibat bekas jerawat dan parut
6- Menganjalkan kulit
7- Melembutkan
8-Mengurangkan kedutan pada wajah
9- Mengawal kulit berminyak dan bermasalah 
10- Menghalang pigment melanin yang menyebabkan kulit rosak
11 - Merawat penyakit kulit yang bermasalah acne dan dermatitis


Cepat!! Dapatkan satu!
Rasai perbezaan yang nyata pada kulit anda
Teknologi terkini yang boleh membantu selesaikan masalah anda dengan pantas daripada krim-krim kecantikan yang anda sedang gunakan.

Cara guna


1- bersihkan wajah
2- sapukan gel/serum/toner/ 
lendir aloe vera/ madu/minyak argan
3- lekapkan ultrasonic pada wajah sapukan pada tempat yang anda inginkan
Mudah dan berkesan!

Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 or SMS 013 308 4906 

Wajib TAHU

Berapa harga sekali treatment di spa menggunakan 

power photon ultrasonic?

Jawapannya : RM200

Wow!! hanya satu sesi rawatan power ultrasonic RM200???? Memang ianya adalah mahal kerana mesin yang digunakan adalah yang paling canggih dan termaju Mesin ini memberikan vibration kadar 3 juta sesaat paling pantas di dunia mempercepatkan aktifan sel kollagen dalam kulit. Jadi kesan akan nampak serta merta!. Anda hanya perlu sapukan ampils, gel, serum yang berasaskan air kerana ia lebih mudah menyerap berbanding dengan krim, dan kemudian sapukan pada seluruh wajah dengan menggunakan mesin photon ultrasonic. 
Kesan ampil dan segala zat terkandung dalam serum atau gel lebih cepat bertindak memasuki dalam kulit. Tak perlu cucuk-cucuk guna injection cucuk kat muka. Walhal bukannya semua tempat boleh cucuk. 
Photon Ultrasonic boleh memberikan pengaktifan dan kadar serapan dalam kulit dengan vibrasi 3 juta sesaat yang paling pantas di seluruh wajah. Jadi kesan adalah terbaik.

Apa lagi?
Dapatkan sekarang!
-------


Komen Pengguna 


Saya dah guna memang menakjubkan segar aja muka , kemudian terjatuh pula, tapi machine masih lagi boleh guna, baguslah mesin ni - Lizx 

Kali pertama guna, muka nampak lebih cerah dan gebu! thanks - Jane

Aku memang tak percaya dengan hanya sapuan krim kulit kita akan hilang jerawat dan jeragat, sebab aku dah guna macam-macam produk hasilnya tetap sama, gunakan gel collagen, dan masker lidah buaya buatan sendiri dan power photon ni lagi berkesan dari tempek2 krim yang banyak kemikal tu... - Suria

Aku biasa pergi treatment di salon, memang diorang cas utk mesin ultrasonic dalam paling kurang RM150 satu sesi, itu kat salon yang cikai2 saja, kalau tempat yang cantik lagi la kena tikam habis.... Tasha

Aku pun dah serik beli krim-krim malam dan siang ni, kulit mengelupas la...tak tahu bahan kemikal apa yang masuk dalam kulit aku....sekarang ni aku hanya letak gel, serum dan pokok lidah buaya kat belakang rumah. kulit aku bertambah sihat, kesan tompok hitam pun dah semakin kurang...- Yusrina

Krim memang tak dapat hilangkan jerawat dengan pantas sebab kadar serapan ke dalam kulit kurang, sebab itu kena pakai siang dan malam. sekarang ni aku hanya guna mesin power photon dan serum saja setiap hari lagi nampak best.... berhasil dan selamat dari sebarang kemikal yang terkandung dalam krim kecantikan...tak berani you all.... Sarah




----------------------------------------
Korea










The Photon Therapy
Lights, the source of life, contain range of wavelength associated with each color. Different light color emits different energy which is called photon with different wavelength. These photons have various effects to skin depending on its intensity and wavelength. From the study among the lights, blue, green, and red light are benefit to our skin.

Blue:
Control and remove acne and pimple
Glandular secretion control
Essential to control oily skin
Skin Firming

Green:
Soothe the skin
Tissue cells repair
Enhance skin elasticity
Heal the scars

Red:
Promote blood circulation
Promote collagen growth
Reduce melanin
Smooth and moist skin

Photon source:
36 pieces of high intensity LED
Anti oxidant light structure design
Intensity tested and complied to high intensity standard

The Ultrasonic
Breaking through technology innovation by Professor Yang, an expertise in ultrasonic development
Ultrasonic frequency runs at 3 millions vibrations per second
Overcome the limit of 1 million vibration per second (most of the device in market)
Laboratory tested

Functions:
Suitable to use at face, skin around eyes, and body
Produce Thermal effects through high frequency vibration
Stimulate Metabolism
Regenerate and Re-Activate cells
Promote smooth and elastic skin

Contact head:
High grade stainless steel contact head which possess mirror surface polishing
Provide smoothest contact and effective

FAQ
Is it an ordinary China product?
No, it is a branded product developed by FAO from Hong Kong.

Is it a normal LED lighting?
No, the photon is emitted from high intensity LED. Normal LED cannot emit such level of photon for skin treatment purposes. The LED have passed the intensity test.

Is it harm to eyes?
Yes, it is harm to eyes when directed to eyes. User must wear the eyes protector (included) in order to use photon therapy on face to prevent damage to eyes.

Why there is version?
FAO have their own research and development facilities in Hong Kong. This device was updated 5 times since 2009, thus, it was version 6.0.

Where is the main market?
In the beginning of the business, FAO only focus in OEM services export to Europe market. Nowadays, they have their own brand selling at counters in Hong Kong, Macau, Taiwan, and China.

Is FAO a brand or factory?
They are both. FAO is a brand under Flantronics Electric (HK) Co., Ltd. They manufacture the device by themself and also manufacture the device for most of the branded beauty device in Europe and America.

Why is it more expensive than others?
It is the original product from FAO, not a copy product normally found in China.

Why there is cheaper device in market?
Copy product tend to sell cheaper because they do not focus on the functions, quality, precision, and most important is accuracy. They look almost the same but varies inside the device. Most of the time, the light intensity and ultrasonic frequency does not meet the published specification.




Tawaran Hebat!!
sms/whatsup/line/wechat +6018 263 7833 
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower dan PM
Jom!! 

Percuma Gel Collagen bagi setiap pembelian Photon Ultrasonic Machine. 


Saksikan photon ultrasonic yang sedang popular digunakan di Thailand




Tawaran Hebat!!
Percuma Gel Collagen Green Tea Bagi Setiap Pembelian Mesin Photon Ultrasonics

sms/whatsup/line/wechat +6018 263 7833 
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower dan PM

Jom!! 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...