Tuesday, May 21, 2013

Suami Curang Tidur Dengan Perempuan Lain



Kisah Benar
Saya dah baca semua maslaah di sini dan majoriti semua x puas hati dgn suami...Atas pengalaman, kaum lelaki bukan teruk sgt tp mereka mampu berubah mnjadi sgt baik dengan sokongan kita..

Umpama sakitnya melahirkan anak tetapi kt bahagia melihat kelahiran bayi..untuk bahagia rumahtangga perlukan pengorbanan dan paling penting kesabaran..

Sy seorang isteri 31 tahun memiliki 2 org anak lelaki yg masih kecil..sudah 5 thb bkahwin.q
tugas sy sbg isteri dan penjawat swasta....

Pengalaman sy..dgr baik2..suami pernah tidur wanita lain,suami abai nafkah batin..suami tak peduli perasaan, suami asyik layan fb , tak suka bercakap dgn sy..pendek kata mmg sakit hati sgt layanan dia pada sy..

Jadi ape sy buat..dulu asyik mintak cerai sbb tak tahan..tp skarang sy nak tukar statement kat atas" suami sy adalah lelaki yg palin baik buat saya" sbb dari seburuk2 perangai di atas dia dh bertukar jadi suami yg paling romantik, suka bersembang, dah tak layan fb, tak miss nafkah batin dan semakin syg pada sy..

Apa? Sy bomohkan dia ..no no no..i tak main benda2 tu..mesti pelik kan kenapa dia berubah..now let me tell u the truth..bukan sy suruh dia berubah..tp sy ubah diri saya sendiri..atau ayat lain "muhasabah diri"

Kawan kawan..kenapa suami sy dulu sgt teruk..sebab saya dahulunya adalah:

Perempuan yg malas
Suka merungut
Tak rajin masak
Suka sakiti hati suami
Malas nak berhias utk suami
Suka lawan cakap
Suka potong cakap suami..

Yang lebih teruk sy byk buat maksiat sebelum kahwin..

Sy bertaubat dan dekatkan diri pada allah..sy ubah diri sy sendiri

Pertama dr segi penampilan, berhias dan wangi utk suami...rajin masak dan kemas rumah..bercakap dgb lembut..hatta nak ajak makan pun sy akan iring suami ke meja makan..tidak merungut ...tidak lawan ckp..

Yang paling penting..bykkan doa..jaga solat dan doakan suami kt..
Alhamdulillah...jika susah nak tgk dia senyum..sekarang dia mesti bergurau hari2 sbb dia rasa bahagia dgn layanan sy..

Cubalah tips sy sendiri..kalau suami pernah curang, maafkan dia jgn ungkit kesilapan dia

Berilah kasih syg dan pengorbanan yg tak berbelah bagi pada suami..nanti anda akan lihat perubahan yg tidak dijangka..

Selamat mencuba

Itulah hasilnya sekirannya kita bagi yang positif, kita akan dapat yang baik-baik saja...mulakan dengan sangka yang baik2 dan sentiasa muhasabah diri sendiri sebelum tengok pada orang lain...


Rasa nak lebih cantik dan menarik tuk keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga?

Gabungan herba-herba ini dapatkan montokkan dan anjalkan payudara dan punggung, ketatkan faraj, dan jadikan kulit lebih cantikan halus dan gebu 100% herba sahaja, halal dan suci PM Feredea Power atau terus 
whatsup 018 263 7833 PM Feredea Power 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...