Mengapa Suami Isteri Tengok Video Lucah


Setuju atau tidak,kehadiran video lucah dalam kehidupan asmara pasangan suami isteri mampu menjadi penyuntik kehangatan yang berguna.Video lucah mungkin akan dapat membangkitkan keinginan,menciptakan suasana baru melalui tayangannya dan lain-lain.

Bagi kaum lelaki,menonton video lucah mungkin merupakan sesuatu yang biasa.Namun bagi wanita ianya menjadi sesuatu yang agak misteri walaupun tidak kurang juga dari kalangan wanita yang memang juga ada menonton video- video lucah.

Kebanyakan wanita yang menonton video lucah mungkin berdasarkan beberapa sebab atau alasan berikut..

Rasa Ingin Tahu
Kebanyakan wanita akur dan tahu bahawa kaum lelaki memang ada dan ramai yang suka menonton video lucah.Kerana itu wanita sendiri tertanya-tanya dan seterusnya timbul rasa ingin tahu seperti apa juga video lucah hingga ada sesetengah lelaki yang tergila-gila menontonnya.Kerana sebab inilah wanita juga menonton video lucah.Mungkin ada wanita yang tidak menyukainya dan mungkin ada juga yang malah ingin menontonnya lagi.

Mengetahui Teknik Baru
Bagi wanita yang telah berkahwin,menonton video lucah mungkin menjadi sumber untuk mereka mengetahui dan mempelajari teknik-teknik baru yang boleh diterapkan dalam kehidupan asmara bersama suami.Misalnya posisi-posisi seks yang belum pernah dicuba dan sebagainya.

Membandingkan Diri
Hati wanita mana yang tidak merasa kesal bila sedar suami atau pasangan yang tidak berkedip saat melihat tubuh wanita separuh bogel di kaca tv.Apalagi bagi wanita yang sedar akan sikap suami yang mungkin kerap menonton video lucah.Kekesalan inilah yang membuatkan wanita turut menonton video lucah kerana ingin cuba membandingkan diri sendiri dengan pelakon,peranan atau pun situasi yang ada dalam tayangan video-video lucah.Namun,ini mungkin boleh memberikan kelebihan tersendiri bagi pasangan suami isteri kerana mungkin ada sesetengah adegan yang dapat diadaptasikan kedalam hubungan intim mereka.

Mahu Melihat Mr P Lain
Bagi sesetengah wanita, Mr P menjadi sesuatu yang boleh dikatakan misteri sekaligus membuat wanita merasa penasaran. Seperti payudara wanita setiap lelaki memiliki bentuk Mr P yang berbeza. Maka wanita akan melihat beberapa video lucah untuk mengeksplorasi seperti apa bentuk Mr P dari pelakon-pelakon lucah lelaki yang berbeza.

Ajakan Suami/Pasangan
Ada wanita menonton video lucah adalah atas ajakan suami atau pasangan. Biasanya suami/pasangan mengajak isteri/pasangannya menonton video lucah bila ada teknik yang ingin ditiru, lingerie yang mungkin ingin disarankan atau apapun teknik berasmara yang boleh didapati dari video lucah.Wanita dan suami/pasangan boleh saling berbincang adegan mana yang dapat diwujudkan ke dalam hubungan intim bersama.

Walaupun ada manfaatnya, hati-hati kerana video lucah boleh menyebabkan ketagihan. Berhati-hati jugalah saat anda menyimpan file video lucah,pastikan jauh dari jangkauan orang lain, terutama anak-anak.



-------------------------


3 Perkara Yang Merisaukan Wanita

- rasa kurang menarik

- penuaan
- payudara kendur / kanser payudara/faraj longgar



Rasa nak lebih cantik dan menarik tuk keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga?

Dapatkan payudara menawan dan cerahkan kulit dengan selamat. 100% herba sahaja, halal dan suci PM Feredea Power atau terus whatsup 018 263 7833

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...