3 Tips Untuk Isteri Sebelum Bersama Dengan Suami





1- Berani berinisiatif – selalunya ketika hendak mengadakan hubungan seksual, inisiatif datang daripada pihak suami, sedangkan isteri hanya menunggu. Ini kerana kebanyakan isteri berasa malu (tapi mahu) untuk mengambil inisiatif walaupun mereka gersang tuk melakukannya. Sepatutnya dalam kehidupan seks suami isteri tidak boleh ada istilah malu. Isteri harus berani mengambil inisiatif kerana cara begini akan membuat suami gembira. Dan secara psykologi dapat mempengaruhi suami tuk bersama dengan lebih bersemangat.

2- Menghias diri – apabila “bersama” sepatutnya menghias diri dahulu. Jangan sesekali tampil ala kadar sahaja. Penampilan menarik akan menambah semangat suami tuk bersama. Oleh itu sebelum bersama mandilah dulu, kenakan pakaian tidur yang seksi, bersama haruman yang dia sukai dan elakkan dari memakai pakaian tidur lingerie yang sama setiap masa.

3- Rapikan Kamar tidur – Sebelum bersama, rapikan tempat tidur. Bersihkan tempat tidur anda dari kain pakaian yang busuk. Jika cadar dan sarung bantal koto bau air liur basi dan peluh, gantikan dengan yang baru dan bersih. Nak cepat semburkan aja dengan febreeze. Semburkan bauan aroma yang menenagkan spt lavender agar udara bauan terasa aman dan nyaman. Ini semua dapat menambahkan semangat suami agar bersungguh2 tuk puaskan anda semasa hubungan seksual.


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...