10 Tips Pikat Hati Suami di Bilik Tidur




Salam Pada Para Pembaca

Ini adalah Laporan Rahsia yang sengaja disorokkan dalam blog saya

Kita berada di alam cyber bermacam-macam godaan yang ditempuhi oleh para suami, terutama yang poket besar, suami orang yang nampak segak, bertanggung jawap dan penyayang pada kanak-kanak...
Wanita mana yang mampu menolak?



Seorang lelaki berusia 60an dan seorang peniaga status multi jutawan sendiri mengaku dugaan bila ada duit lagi hebat dari dugaan masa tak ada duit. Kita dah tak mampu kawal apa yang berlaku di luar. Apa yang kita boleh kawal adalah diri kita sendiri.


.

Ada 10 Rahsia Pikat Suami Di Kamar yang anda perlu lakukan sekarang!

Anda tidak perlu ikut turutan 1 hingga 10 anda hanya pilih mana-mana tips yang relaven dan berkaitan dengan anda saja. Rahsia ini adalah datangnya nasihat dari seorang lelaki.


1.Minta bantuan suami hanya jika sesuai – sesuai pada masa, tempat dan jenis profesyennya. Jangan minta bantuan yang remeh-remeh. Lelaki suka pada isteri yang cekap dan pandai bawa diri.

2.Elakkan suami dari menunggu terlalu lama terutama bila bersiap.

3.Bila suami memberitahu yang dia akan pulang lewat, ucapkan terima kasih kerana memberitahu. ( Lebih baik beritahu dari tidak beritahu langsung )

4.Bila suami meminta bantuan, buatlah dengan serta merta dengan ikhlas dan gembira dengan tidak mengungkit atau banyak komen. (Sesungguhnya Allah sangat gembira perbuatan yang demikian )

5.Ucapkan kata-kata sayang yang romantik pada suami sekurang -kurangnya 2 kali sehari.

6.Jika kita marah, tunggu hingga sejuk. Bila sudah sejuk beritahu suami apa yang mengganggu fikiran secara sopan. Jangan sesekali salahkan suami.

7.Bila suami bercakap, beri perhatian sepenuhnya, hentikan apa jua pekerjaan yang sedang dilakukan. ( jika boleh )

8.Bila ingin memesan barang untuk dibeli oleh suami, senaraikannya di atas kertas. Jangan buat suami terpaksa pergi ke kedai 2 atau 3 kali.

9.Tanya suami bila dia ingin berehat atau tidur.

10 .Peluk suami dengan penuh kasih sayang sebanyak 7 kali sehari.

Nah! Cubalah Gel Mirifica Untuk Mengembalikan keanjalan asset wanita anda.
Cuba cakap lelaki mana yang tak ada nafsu? 

Gel Mantapkan Payudara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...