Rawatan Sakit Mata Guna Kacang Hijau


Baru-baru ini saya mengalami kepedihan mata. Mata saya pula ada tompok merah dan urat panjang yg agak menakutkan saya. saya cuba pelbagai cara untuk menghilangkan tompok-tompok merah pada mata dengan membuat pelbagai ujikaji dan analisa dari pelbagai produk di internet.

Setelah membuat kajian, saya dapati mata saya keletihan kerana selau mengadap komputer dan TV dan mata saya hanya akan benar2 berehat bila saya tidur. Tidur pun agak kurang, kerana kadar metabolisme yang agak tinggi bertambah dengan makanan tambahan yang membolehkan saya tidur sedikit tampa rasa kepenatan. Jadi tompok2 merah dan lebaman di mata kelihatan di mata saya.

Tips yang pertama.

Buat satu uncang yang di isi dengan kacang hijau. Uncang tersebut hendaklah dijahit mengunakan kain cotton yang nipis. Simpan dalam freezer. Setiap kali rehat setelah pulang dari kerja,letakkan uncang tersebut di mata....fuh...terasa sejuk di mata. Biarkan mata anda berehat selama sekurang2nya 5 minit dan kemudian, letak kembali di dalam freezer. Oh Ya! jangan lupa masukkan dalam plastik dulu sebelum masuk dalam freezer nanti ada macam2 bau plak...hihi..plastik yang tebal lagi bagus ye...


Nak nampak cantik dan menarik depan suami?

Daptkan payudara menawan dan cerahkan kulit dengan selamat dan bekesan selama seminggu. Set automatic breast pum, sabun dan pil herba dapat membantu PM Feredea Power

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...