3 Tips Elak Pergaduhan Suami Isteri Ketika Balik Beraya

Tidak sah jika setiap tahun balik beraya akan berlaku ketidakpuasan atau perdebatan dalam membuat keputusan di mana akan beraya pada hari raya pertama. Oleh it, anda dan pasangan boleh mengelakkan pergaduhan sebegini dengan mengamalkan tips yang kami kongsikan! Mana tahu berkesan!Antaranya:

Gunakan Psikologi
Tanyakan soalan seperti anda tidak kisah jika pasangan ingin beraya di rumah ibu bapa mereka. Jangan berkeras atau terlalu ego. Buat seperti anda mahu mengalah dan selitkan sedikit elemen sedih agar pasangan berasa sedikit serba salah dalam membuat keputusan. Jika perbincangan tidak menjadi dan nampak seperti boleh menimbulkan ketegangan, tamatkan perbincangan.


Libatkan Anak-anak
Tidak salah jika sekali sekala menggunakan kuasa anak-anak bagi pasangan yang sudah ada anak. Dapatkan keputusan sebulat suara. Dengan itu, pasangan anda akan lebih memikirkan kepentingan dan juga keseonokan anak-anak berbanding dirinya.

Sama-sama Beralah
Terapkan dalam diri bahawa di mana-mana pun anda beraya, ia tetap sama. Tiada apa yang membezakannya kecuali suasana. Anda haruslah bersyukur kerana masih dapat beraya dengan ahli keluarga.

Ingin tampil cantik dan menawan? Jangan lupa dapatkan Islalisa Corset Malaysia sekarang!!!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...