3 Perkara Penting Ketika Shopping Raya Di Saat Akhir

Majoriti rakyat Malaysia lebih suka membeli di saat-saat akhir kerana lebih gemarkan suasana kemeriahan saat itu berbanding di awal Ramadhan di samping para penjual membuat penurunan harga yang lebih murah! Amalkan tiga perkara di bawah bagi memudahkan anda shopping raya di saat-saat akhir!

Tetapkan Bajet Anda
Elakkan pembaziran dengan menyenaraikan apa barangan penting yang perlu dibeli. Jika anda ingin pergi membeli belah, bawa duit yang mencukupi agar anda tidak berbelanja melebihi had yang anda tetapkan.

Tempat Membeli Sehenti
Anda boleh berkunjung ke karnival mahupun ekspo hari raya untuk mendapatkan keperluan di bawah satu bumbung agar dapat menjimatkan masa anda. Contohnya ke Jakel atau Prima Valet.

Senaraikan Barangan Anda
Ia secara tidak langsung bertindak sebagai panduan agar anda dapat menjimatkan masa. Selain itu, anda boleh memikirkan alternatif lain jika sesuatu barang yang anda inginkan kehabisan stok.


Mantapkan Payudara Dengan Pantas dan Selamat
Click http://feredeabeauty.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...