3 Jenis Cincin Merisik, Tunang dan Nikah

Jika ingin melangkah ke alam perkahwinan, anda haruslah tahu apa yang diperlukan mengikut adat. Ini merupakan perkara penting agar anda tidak akan dicemuh oleh orang sekeliling disebabkan melanggar adat! Jom kita lihat 3 jenis cincin untuk kahwin!

Cincin Merisik
Ia haruslah cincin belah rotan yang kosong. Jika anda ingin merisik dengan memberi cincin silver pun boleh. Cincin merisik ini adalah sebagai tanda untuk meneruskan ikatan selanjutnya.
Cincin Tunang
Kebiasaannya cincin tunang yang menjadi pilihan adalah cincin emas berbatu. Ia terpulang kepada anda sama ada untuk memilih emas putih atau emas kuning dan ia mengikut kemampuan dan juga citarasa anda untuk menentukannya.

Cincin Nikah
Sudah pasti cincin nikah haruslah lebih menarik daripada cincin merisik dan juga cincin tunang di mana ia haruslah memiliki batu yang besar. Sama juga seperti cincin tunang, anda boleh memilih sama ada mahupun cincin emas atau sebaliknya.Rekaan cincin nikah haruslah simple kerana ia hanya akan fokus pada batunya.

Bagi girls kat luar sana... Untuk lebih mujarab , Uolls kena lah pakai Korset tuk dapatkan bentuk badan yang kurus, ramping dan cantik dengan pantas dan selamat 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...