5 Tempat Yang Best Di Putrajaya

Putrajaya adalah sebuah bandar terancang yang menyediakan pelbagai jenis taman dan tempat menarik untuk kita lawati. Mari kita lihat senarai tempat menarik di Putrajaya!

Skyride Festival Park
Ia memfokuskan aktiviti yang merangkumi SkyWarrior Rainforest Challenge, SkyKids, SkyGallery, SkyDemo dan yang paling menarik 'terbang' 120 meter ke udara dengan SkyBalloon yang merupakan Malaysia's 1st Biggest Tethered Balloon Ride.
Jambatan Seri Wawasan
Ia merupakan salah satu lambang Putrajaya yang juga jambatan utama. Ia tampat cantik pada waktu malam dihiasi dengan warna-warna yang bertukaran.

Monumen Alaf Baru
Ia terletak di Presint 2 ini merupakan monumen pertama yang dibina sempena Wilayah Persekutuan Putrajaya. Ia adalah untuk melambang dan menyemarakkan semangat Wawasan 2020 yang dibisikkan Tun Mahathir Muhammad. 

Astaka Morocco
Astaka Morocco atau Morocco Pavilion terletak di Taman Botani. Anda boleh menghayati seni bina Morocco yang dibahagikan mengikut bilik yang diselit dengan sejarah bandar Morocco.

Masjid Tunku Mizan (Masjid Besi)
Ia digelar masjid besi kerana lebih kurang 6000 tan keluli digunakan dalam membina masjid ini. Keistimewaan utama Masjid Besi adalah masjid ini tidak menggunakan kipas atau alat penyaman udara didalamnya.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...