Friday, March 3, 2017

3 TEKNIK KURUSKAN BADAN SECARA TRADISIONAL



Anda nak kuruskan badan dengan cara pantas dan menyeronokkan?

Adakah lemak di perut, pinggang dan kaki anda menjadikan anda rasa rendah diri tatkala bersama suami dan rakan-rakan anda? Cubalah bersenam zoomba beramai-ramai.
Cara ini lah yang paling pantas, selamat dan menyeronokkan tau.... :)

Sebenarnya nak kurus, tidak ada jalan yang pintas, kalau ada produk yang cepat kurus tu memanglah bahaya beb...dah terbukti dalam surat khabar ramai orang yang makan pil kurus mengalamai komplikasi badan. 





Jadi apa jalan penyelesaian cara nak kurus beb?



1. JANGAN BERLAPAR
Makanan memberi kita tenaga dan bila kita menggunakan tenaga kurang dari apa yang kita ambil, tubuh akan terkejut. Tubuh akan mula membakar 'muscle'(otot) untuk menggantikan makanan. Ini menyebabkan kadar metabolisma tubuh menjadi rendah. Bila anda tidak tahan berlapar, pada kebiasanya anda akan makan dengan lebih banyak. Pada masa ini, walaupun tahap pengambilan makanan anda telah kembali ke paras normal, tetapi metabolisma tubuh masih lagi rendah. Ini menyebabkan ia tidak membakar kalori pada tahap yang sama lagi




1) Bersenam secara konsisten
Bersenam juga adalah salah satu cara yang dapat kita lakukan bagi memberi kesan yang baik dan tidak memudaratkan. Semakin kerab kita melakukan senaman, semakin banyak kalori yang akan terbakar. Jika anda tidak mempunyai masa ygang terluang anda juga boleh melakukan senaman di rumah sahaja, salah satu contoh dengan membuat regangan atau pergerakan badan yang mengeluarkan peluh.
Teknik ni memanglah berkesan. Cara bersenam dapat membakar kalori. Lagi kuat dan bersemangat anda bersenam, mesti banyak kalori yang akan terbakar. Kalau tak ada masa, buat sendiri di rumah. Gunakan tangga, alat-alat senaman yang mudah. Asalkan anda gerakkan badan dan mengeluarkan peluh itu dah kira bagus untuk kesihatan anda




3) Teknik Senam dapat menambahkan tenaga dalaman
Adakah anda rasa cepat penat bila buat kerja sedikit? Itu tandanya anda kurang bersenam untuk menambah tenaga dalaman anda. Ramai antara kita tak suka bersenam tapi banyak ambil pil suppliment kesihatan untuk menambah tenaga. Walaupun anda banyak makan pil suppliment, anda tidak boleh rasa bertenaga untuk jangka masa yang lama dan terlalu bergantung kepada suppliment tersebut. Ini lah akibatnya ... bila dah tak cukup duit untuk beli suppliment, badan pun rasa lemah dan kurang bertenaga. 

Sebenarnya ini lah yang berlaku pada diri saya sendiri, selalu sangat beli suppliment dan makan produk kesihatan akibatnya badan kita akan terlalu bergantung kedapanya dari tenaga yang boleh didapati dengan cara yang murah dan mudah. 

Ramai yang beli alatan senaman untuk bakar lemak dengan cara betul,
alatan ini anda boleh bakar kalori dalam badan dengan cara yang menyeronokkan. 

Cuba buat dalam 5 minit sehari anda akan dapat rasakan badan anda lebih ringan dan bertenaga untuk menjalankana kerja harian anda. 


Ada tak di kalangan anda mengalami masalah payudara yang kecil dan leper? Anda nak tahu cara yang paling berkesan dan selamat memantapakan payudara dengan menggunakan kaedah vibration, sucking dan gel serum untuk menambahkan lagi agen kesuburan? KLIK SINI


Pakai Korset tuk dapatkan bentuk badan yang kurus, ramping dan cantik dengan pantas dan selamat 

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas