KAJIAN: Lelaki Berjambang Lebih Setia Dalam Perhubungan



Bagi wanita yang ingin mencari pasangan, kalau boleh lepas ni mesti nak pilih lelaki yang berjambang. Menurut kajian oleh Barnaby Dixson di dalam Journal of Evolutionary Biology, lelaki berjambang dilihat lebih setia dalam perhubungan.

Menurut kajian lagi, lelaki berjambang memiliki karakter maskulin dan feminin yang seimbang, di mana dua karakter tersebut membuatkan ramai wanita terpikat.

Tambah kajian lagi, lelaki berjambang mengeluarkan hormon testosteron yang membuatkan ramai wanita tergila-gila.

Bagaimana pula dengan lelaki yang tidak berjambang?


Berdasarkan kajian ini juga, lelaki yang mencukur licin pada sekitar bahagian rahang dan dagu, cenderung untuk berlaku curang kepada pasangan.

Kajian yang melibatkan 8520 orang responden wanita ini memilih untuk memiliki pasangan berjambang atau berjanggut bagi hubungan jangka masa panjang dan untuk dijadikan suami.


Lepas baca artikel ni mesti ramai abang-abang dekat luar sana tu nak simpan jambang kan?hihihi

Bagi awek-aweks kat luar sana.. Jom kita bersenam bersama dan tingkatkan motivasi dan energi mulakan hidup dengan lebih sihat cergas.. Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...