4 Cara Elak Bibir Jadi Hitam



Perempuan kalau pakai make up memang cantik. Tapi tak kan asyik nak pakai make up je. Sekali sekala boleh lah. Segan sebab bibir gelap dan tak tahu cara nak hilangkannya? Boleh cuba tips yang kami kongsikan ni.


1. Madu


Sapu madu pada bibir dan biarkan ia meresap selama 15 hingga 20 minit. Kemudian basuh dengan air. Buat antara 3 kali hingga 4 kali seminggu.

2. Limau nipis


Limau nipis kaya dengan vitamin C dan boleh kurangkan warna hitam pada bibir anda. Perah 2-3 sudu limau dan campur dengan air suam. Sapu apda bibir dan biarkan selama 10-15 minit.

3. Minyak zaitun


Minyak zaitun juga mampu memberikan bibir yang merah untuk anda. Hanya perlu campurkan minyak zaitun dengan sedikit gula, kemudian sapu pada seluruh bibir dan tunggu beberapa minit. Urut keliling bibir secara perlahan ikut arah lawan jam dan bilas hingga bersih.

4.Mentega



Sapu mentega pada bibir dan biarkan kering. Lagi elok kalau sapu sebelum tidur dan bersihkan keesokannya.

Jom kita zumba. Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.


1 comment:

  1. Salah satu cara yang saya pernah guna ialah letak ubat gigi kat bibir sebelum tidur. Tapi lepas 2 3 hari buat, saya berhenti sebab ada kawan sy ingat saya dah mampus keluar buih kat mulut

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...