Wednesday, March 5, 2014

Wardina Duta Tilam Muslimah



Mengulas mengenai penerimaannya untuk menjadi duta tilam Goodnight, Wardina memberitahu, keputusan tersebut diambil setelah pihak pengurusan menerima syarat-syarat yang telah ditetapkannya.

"Memandangkan imej saya yang bertudung, saya agak memilih terutamanya apabila dirisik oleh mana-mana syarikat untuk dijadikan duta.

"Saya menetapkan syarat termasuk tidak boleh memakai pakaian seksi, ketat dan tidak mahu menggayakan bentuk badan. Alhamdulillah, pihak syarikat tersebut bersetuju dengan semua syarat yang telah ditetapkan."Setelah saya berbincang dengan suami, saya bersetuju untuk menerima tawaran ini memandangkan pihak syarikat memahami keadaan saya," katanya yang mengikat kontrak selama dua tahun dengan syarikat pengeluar tilam Goodnight.Dalam perkembangan yang sama, Wardina berkata, dia bersama syarikat tersebut akan mengadakan jelajah ke seluruh pelosok negara dalam mempromosikan tilam keluaran terbaharu syarikat tersebut.- kosmo

Tak sangka walaupun dah lama tak berlakon masih lagi dapat menerima tawaran menjadi duta. Duta tilam berjenama internasional pulak tu. Tahnniah pada Wardina kerana berjaya menjadi model muslimah. Ini buktinya nak jadi model tak semestinya kena dedah sana sini. Apa yang penting followers dia memang banyak. 



No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas