Monday, March 10, 2014

keluarga Romie memberi sokongan kuat - Hanez

MENGULAS tentang perancangan masa depannya dengan Romie kata Hanez, dia tidak berani untuk bersuara kerana perkara itu masih kabur. Mengakui pernah menyatakan hasrat untuk berkahwin pada tahun ini tetapi perkara itu masih belum dapat dipastikan lagi. Ini kerana tegasnya, soal jodoh adalah perkara di luar bidang kuasanya. Apa yang diharapkan pelakon ini adalah berdoa dojodohkan dengan Romie.

"Biarlah takdir yang menentukan hala tuju perancangan kami. Saya tidak mahu terburu-buru dalam perkara yang membabitkan masa depan. Romie ada komitmen sendiri. Biarlah dia dahulukan perkara penting dan menguruskan hal-hal perkahwinannya. Saya tak mahu masuk campur.

"Saya juga sama sekali tidak akan mendesak Romie untuk segera berkahwin dengan saya. Saya pun masih tahu malu," katanya yang mengakui akan mengundur diri andai Romie masih suami orang.

agak2 ni posing paling cun habis agaknya

Menafikan sekeras-kerasnya dakwaan mengatakan dia terpikat dengan Romie kerana kekayaan sebaliknya kerana peribadi yang baik.

Kata Hanez, soal kekayaan Romie adalah isu kedua kerana yang penting kesediaan lelaki itu untuk menerima dia seadanya. Katanya, "Kalau dapat bakal suami orang kaya itu adalah bonus tapi apa yang penting adalah hati budi." Mengajukan persoalan tentang penerimaan keluarga kedua-dua belah pihak berhubung kontroversi itu , Hanez berkata, perkara itu sudah dimaklumkan kepada mereka. Dia mendakwa keluarga Romie memberi sokongan kuat kepadanya ketika berdepan dengan kemelut tersebut. Dakwanya lagi, kata-kata semangat yang diberikan itu secara tidak langsung menambah keyakinannya untuk meneruskan hubungan dengan Romie.

Menganggap ‘perang’ yang terjadi sebagai dugaan awal percintaan dengan Romie kata Hanez lagi, itu penilaian utama yang mencerminkan ketulusan cinta ahli perniagaan itu terhadapnya. "Pada mulanya saya anggap Romie tidak mahu bertanggungjawab atas apa yang berlaku tapi sebenarnya dia memang seorang lelaki yang gentleman. Pada masa yang sama, dia tidak pernah membuka cerita yang mengaibkan mana-mana pihak," katanya. - utusan

Memang tatkala kita dilanda musibah dan masalah, hanya keluarga yang terdekat yang akan bersama dengan kita walauapapun terjadi. Mak kita dan keluarga kita sanggup kita menerima walau apa pun kata cacian yang dilemparkan pada kita. Jadi jagalah hubungan ibubapa kita. Biar orang lain nak kata apa, tapi keluarga itu sumber kekuatan tatkala kita berada dalam kesusahan. 


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas