Monday, February 17, 2014

Rebecca Nur Islam Akan Jual Baju Seksi di Instagram


Sebelum ini, Rabecca terkenal dengan imej yang seksi. Apakah yang anda ingin lakukan terhadap baju-baju yang anda miliki?

Setakat ini, saya hanya ada sedikit koleksi baju yang menutup aurat, jadi saya harus mencari baju-baju baharu untuk menggantikan baju lama. Bagi baju-baju yang seksi, saya mengambil keputusan untuk menjualnya menerusi akaun Instagram saya. Jika berminat, mereka boleh membeli dengan potongan harga sehingga 80 peratus.

Adakah Rabecca ingin meneruskan kerjaya sebagai pelakon walaupun sudah berhijab sepenuhnya?

https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Katrina_Kahfi?id=HFLLAgAAQBAJYa, saya tetap akan berlakon. Minat saya terhadap bidang seni sememangnya tidak pernah padam. Saya sangat suka berlakon dan akan terus bergelar sebagai seorang pelakon. Saya juga ingin mencuba untuk menjadi pengacara rancangan berunsur dakwah jika diberi peluang.

Apakah perkembangan terbaharu karier Rabecca?

Saya sekarang dalam proses untuk memulakan bisnes pengaturcaraan majlis bersama kakak saudara. Perniagaan ini juga melibatkan dekorasi pelamin untuk majlis perkahwinan. Buat masa ini, kami beroperasi di Kelantan tetapi saya masih cuba untuk mencari tempat yang sesuai untuk membuka cawangan di Kuala Lumpur. - kosmo

Baju apa agaknya yang bakal di lelong oleh Rebecca di Instagram miliknya. Kalau baju-baju branded memang la berbaloi kalau dapat beli. Tapi Feredea lebih minat handbag kalau ada yang branded dari baju.

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan



No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas