Saturday, February 1, 2014

Maya Karin Kini Bahagia dengan Teman Istimewa

Maya Karin menjelaskan bahawa kini dia lebih bahagia dan gembira kerana sudah 6 bulan dia berpacaran dengan seseorang jejaka yang katanya bukanlah orang di kalangan industri.

“Alhamdulillah saya cukup bahagia sekarang. Saya sudah mempunyai teman istimewa tetapi tak boleh didedahkan dahulu. 6 bulan sudah kami berkawan dan mengenali. Buat Sementara waktu ini saya tidak mahu bercakap lebih tentangnya kerana ianya masih baru lagi dan apabila sudah sampai masanya saya akan menceritakan kesemuanya,” ujarnya.

https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Power_Misteri_Nelayan_Terperangkap_di_Alam?id=8AJ8AgAAQBAJMaya turut memberitahu bahawa sebelum ini dia banyak digosipkan dengan beberapa artis lelaki terkenal dan antaranya ialah Remy Ishak. Walaubagaimana pun gossip tersebut tidak sesekali membuatkan kekasih barunya itu cemburu sebaliknya kekasihnya itu tergelak sahaja.

“Dia hanya tergelak apabila mendengar gosip-gosip begitu. Apa yang penting dia faham dengan kerjaya saya & tak kisah apabila saya digosipkan,” katanya mengakhiri perbualan. (rtky/hfz)

Semoga kali ini jodoh dia kekal, insyallah. Pendapat Feredea selagi perempuan tu cantik, akan laku bila dah tua susah nak cari pasangan. Bukan mudah nak cari lelaki yang baik sekarang ni, ramai nak ambil kesempatan.

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas