Friday, February 7, 2014

Lagu Baru Biarkan Aku Pergi


Biarkan Aku Pergi



Pada malam yang sunyi
Kau sentiasa di hati ini
Walaupun rasa pedih hati ini
Ku pendam Ku telan segala

Wooooo
Wooooo
Mengapa kau masih lagi menjelma
Datang menjelma
Di dalam segenap fikirkanku ini
Baru kini ku sedari dan fahami
Kau kau bukan milik ku lagi
Wooo
Wooo
Yeay…huuuu
Namun aku terpaksa teruskan
Tak kan aku akan menyesal
Takkan aku aku berpaling
Setiap apa yang terjadi
Tak akan aku rindukan mu lagi
Wooo
Yeay…huuuu
Kasih…
Biarkan, Biarkan
Aku pergi

Lirik Feredea

Lagu ni masih lagi dalam proses pembikinan ada banyak yang masih lagi kena polish.
 Feredea, bersama 6ty6 Production sedang buat beberapa lagu untuk diberikan kepada penyanyi yang bertuah. hehehe. 

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas