Monday, February 10, 2014

“Jika saya diberi kuasa untuk menentukan kemenangan bagi kategori Artis Komedi Lelaki Popular, sudah tentu saya akan menyerahkan trofi itu kepada Ebby Yus,” - Johan


“Jika saya diberi kuasa untuk menentukan kemenangan bagi kategori Artis Komedi Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 2013, sudah tentu saya akan menyerahkan trofi itu kepada Ebby Yus,” kata pelawak, Johan, atau nama sebenarnya Mohamad Yazid Lim Mohamad Aziz.

Luah penerima trofi bagi kategori sama pada ABPBH 2011 itu, beliau berkata demikian bukan kerana bimbang tewas di tangan Jep, Rahim (Sepahtu) dan Zizan Razak pada malam kemuncak ABPBH edisi ke-27 yang akan berlangsung di Arena of Stars, Genting Highlands, 6 April depan, tetapi Johan yang juga penyampai Era FM mengagumi pelakon senior terbabit, yang bertahan lebih tiga dekad dalam industri hiburan negara. saya diberi kuasa untuk menentukan kemenangan bagi kategori Artis Komedi Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 2013, sudah tentu saya akan menyerahkan trofi itu kepada Ebby Yus,” kata pelawak, Johan, atau nama sebenarnya Mohamad Yazid Lim Mohamad Aziz.

“Saya bangga dengan kemampuan Ebby Yus yang sebenarnya bukan lahir sebagai pelakon komedi. Beliau ialah pelakon serius, tetapi di sebalik semua itu wujud elemen komedi pada perwatakannya. Seharusnya, pengiktirafan diberikan kepadanya untuk menggenggam trofi itu. - bharian

https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Katrina_Kahfi?id=HFLLAgAAQBAJFeredea pun respek dengan Abby Yus. Sebenarnya dia berkebolehan membawa berbagai watak, tapi watak yang paling sinonim adalah sebagai seorang bapa. Dia memang seorang yang punyai sifat kebapaan yang tinggi. Dia pandai membawa berbagai watak lawak sebagai seorang bapa yang penyayang. Tapi sayang dia masih lagi belum pernah berkahwin hingga sekarang. Semoga dipermudahkan urusan jodohnya.

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas