Tuesday, February 18, 2014

Ibu Jual Anak, Suruh Berhenti Belajar



https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Katrina_Kahfi?id=HFLLAgAAQBAJ
Johor Bahru: “Saya tidak benci ibu walaupun dia pernah cuba menjual saya, tetapi sejak tiga tahun lalu saya terpaksa merahsiakan tempat tinggal dan aktiviti saya kerana tidak mahu fikiran saya bercelaru.


“Saya sentiasa berdoa supaya Allah SWT membuka hati ibu menerima keputusan saya menyambung pengajian bagi mencapai impian untuk berjaya dalam pelajaran dan kehidupan,” kata seorang bekas pelatih projek perintis perlindungan kanak-kanak dikenali sebagai sebagai Mimi, 22, semalam.Mimi berkata, dia terpaksa ‘menyembunyikan’ diri daripada ibunya kerana sejak Januari lalu wanita itu mahu dia berhenti belajar dan bekerja bagi menampung kehidupannya. 

“Saya hanya mahu berjaya dalam hidup, saya mahu terus belajar dan mengubah hidup dan pastinya membantu ibu juga nanti,” katanya. - hmetro

Begitulah lumrah kehidupan, walaupun teruk macam mana sekalipun ibubapa kita, tak payah la nak benci-benci. Cuba fikirkan apa kebaikan yang pernah mereka lakukan. Masa kita baby, masa kita budak-budak, dia lah yang suapkan nasi, bagi susu, tukarkan lampin. Walaupun bila dah besar dia nak aniya kita, itu biarlah antara dia dan Allah. Bila kita redha atas ujianNya, Allah akan sentiasa tolong hambaNya. Tahniah pada sis ni...semoga tabah dan sabar. Insyallah ada cahaya kebahagiaan yang sedang menanti.

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas