Monday, February 17, 2014

Gambar Liyana Jasmay Mengandung

agak-agak dah berapa bulan ni?


Berlakon merupakan karier saya, dan bidang nyanyian adalah salah satu cabang seni yang saya minati,” kata Sam

Mengulas lanjut mengenai pemilihan Liyana Jasmay sebagai artis duetnya, Sam berkata, dia memilih Liyana disebabkan penampilan dan gaya Liyana yang dikatakan berlainan daripada artis lain.

“Saya memilih Liyana sebagai artis duet disebabkan dia mempunyai gaya dan attitude yang tersendiri.

“Bagi saya, kesempurnaan vokal tidak penting. Apa yang penting, lagu tersebut dapat disampaikan dengan cara kami tersendiri.

“Selain itu, kami rasa senang bekerja bersama disebab sudah kenal lama sejak zaman persekolahan lagi,” ujar Sam yang bakal membintangi filem baharu, Adnan Sempit Sawadikap.

Dalam pada itu, penyanyi dan pelakon comel, Liyana Jasmay kelihatan ceria apabila ditanya mengenai penglibatannya dengan single Bangun.

“Saya rasa ini merupakan satu penghormatan kepada saya untuk bekerjasama dengan Sam dan Audi Mok, memandangkan ini merupakan projek yang pertama antara kami. Saya rasa amat selesa bekerjasama dengan mereka,” ujarnya yang kini sarat mengandung anak pertama yang dijangka lahir pada bulan April ini. - kosmo
https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Katrina_Kahfi?id=HFLLAgAAQBAJ
Bertuahnya Sam dan Jasmay dapat berduet untuk lagu tajaan nescafe. Nama lagu pun bangun!. Ye Bangun dengan kopi hehehe. Tapi cakap pasal nescafe. Secara terus terang, Feredea memang alergik pada nescafe. Bila minum aja jadi pening semacam. Kopi lain tak ada la pula rasa macam tu..huhu...Gudluck pada kareer mereka. 





No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas