Friday, February 7, 2014

Berat Didie Alias Naik Mendadak Selepas Hamil

Kosmo!: Tahniah dengan kehamilan keenam Didie. Bagaimanakah rasanya hamil pada usia melebihi
40 tahun?

DIDIE: Terima kasih. Sejujurnya, saya agak risau sewaktu mengambil keputusan untuk hamil. Doktor turut memberitahu bahawa kehamilan pada usia lanjut sangat berisiko tinggi tetapi ia dapat dielakkan jika saya sering melakukan pemeriksaan kesihatan di hospital. Selain itu, penjagaan kesihatan yang rapi turut dititik-beratkan.

Apakah perbezaan ketara yang Didie alami sekarang berbanding kehamilan sebelum ini?

https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Katrina_Kahfi?id=HFLLAgAAQBAJTiada apa yang berbeza cuma pada awal kehamilan, saya sering mengalami mual-mual pada waktu pagi. Walaupun begitu, selera makan saya pula makin bertambah. Jika tidak kemana-mana, saya akan duduk di rumah dan makan. Berat saya sebelum hamil hanya 49 kilogram tetapi sekarang sudah mencecah 58 kilogram.

Agak kurang normal bagi orang yang sedang hamil kerana sewaktu hamil anak kelima, berat badan saya mencecah 60 kilogram pada bulan kesembilan kehamilan. Bayangkan jika saya tidak menjaga makan, mungkin berat badan saya akan makin bertambah! (Sambil ketawa).

Tahniah pada Didie Alias, untuk kehamilan yang anak yang sulong untuk suami, bukan mudah untuk mengandung tatkala usia meningkat 40 an. Banyak kes keguguran dan masalah komplikasi, tapi zaman sekarang ni kita dah ada banyak suppliment tuk berikan ketahanan badan yang tinggi dan nutrisi yang bagus-bagus. Insyallah anak yang bakal dilahirkan sihat insyallah.


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas