Sunday, January 19, 2014

Remy Ishak Nafi Bercinta dengan Budi Citawan




https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Pertarungan_Antara_Dua_Alam?id=D6WaAgAAQBAJ“Saya cukup menghormati uncle sebagai pelakon senior & saya ucapkan terima kasih kepadanya. Apa yang telah berlaku sebelum ini akan saya terangkan di sini bahawa saya dan dia hanyalah merupakan seorang kawan biasa dan tidak lebih dari apa yang disangkakan sebelum ini,” katanya. Bercerita mengenai detik-detik permulaan perkenalan mereka Remy Ishak memberitahu mereka berkenalan secara ramai dan bukanlah berkenalan secara perseorangan tetapi dia amat selesa untuk berkawan dengannya kerana Remy sendiri tidak mempunyai ramai kawan perempuan. “Saya berkenalan dengan dia apabila kawan-kawan saya ajak lepak minum dan dari situlah kami mengenali antara satu sama lain dan selepas itu dialah satu-satunya kawan perempuan saya kerana saya ini pemalu untuk berkawan dengan perempuan dan disebabkan itulah saya ini tidak mempunyai kawan perempuan,” katanya - rotikaya
Sokong dengan kenyataan Remy, selagi perhubungan itu masih lagi tidak serius, kita tak boleh nak war-war kan sangat, kalau tak jadi nanti empunya badan yang akan menjawap banyak soalan. Tapi dunia artis ni, kalau senyap tak ada berita susah nak dapat masuk media, bila tak ada cerita masuk media, rating populariti pun kurang. Semoga Remy dapat temui cinta hatinya.
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas