Sunday, January 12, 2014

Nora Sudah Terbiasa 5 Tahun Status Ibu Tunggal

Sudah lima tahun memegang status ibu tunggal kepada Putera Rayqal, dia sudah terbiasa menjalani kehidupannya tanpa kehadiran lelaki bernama suami. 

"Selama ini saya tidak punya masalah menjadi ibu tunggal. Jujur, soal mahu berkahwin semula juga bukan satu isu besar buat saya.

"Fokus saya kini ialah memberi yang terbaik buat Rayqal. Saya juga mahu komited terhadap karier saya kerana tahun ini, Alhamdulillah, rezeki masih murah buat saya," katanya yang ditemui usai majlis doa selamat sempena sambutan ulang tahun kelima Rayqal sambil memanjat kesyukuran.

Terlanjur berbicara tentang Rayqal yang menginjak usia lima tahun pada 7 Januari lalu, kata Nora, dia tidak mahu memberi tekanan dengan menetapkan soal masa depan anaknya.

"Apa yang penting, saya memberi dia pendidikan agama yang sempurna, dan selebihnya, saya serahkan kepada Rayqal untuk memilih corak masa depannya kelak," ujar Nora. - kosmo

Memang kalau wanita itu seorang yang berkerjaya dan punyai anak, kadang kala dia tak terfikir untuk berkahwin sebab dia mampu menyara anaknya. Tapi, demi kesucian agama, adalah lebih baik berkahwin kerana ianya suatu yang suci. Masing-masing dah secocok dan saling sayang menyanyangi



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas