Wednesday, January 22, 2014

Jolie, Pitt mahu anak lagi

Los Angeles: Nampaknya pasangan selebriti Brad Pitt dan Angelina Jolie belum puas dengan keluarga besar mereka apabila menyatakan merancang untuk mengambil anak angkat baru.Menurut sumber, pasangan itu sudah berbincang dengan enam anak mereka - termasuk tiga anak angkat - iaitu Maddox, 12; Pax, 10; Zahara, 9; Shiloh, 7; Knox dan Vivienne, 5, mengenai kemungkinan mendapat ‘adik’ baru.
Kata sumber, Angelina dan Pitt pernah terfikir untuk mengambil anak angkat dari Jordan tetapi prosesnya terlalu rumit. “Justeru mereka beralih ke Ethiopia yang juga negara asal Zahara. Sumber itu berkata Angelina dan Pitt menghabiskan banyak masa berbincang mengenai rancangan itu akhir tahun lalu. “Keluarga itu teruja dengan kemungkinan mendapat anggota baru,” katanya. Menurut sumber itu, pasangan terbabit juga sudah lama inginkan anak yang mempunyai pertalian asal-usul sama dengan Zahara. “Secara ideal mereka inginkan anak angkat baru berusia dua atau tiga tahun,” katanya dalam satu kenyataan. Pasangan itu dijangka melawat Ethiopia pada April ini. - Agensi
Feredea memang respek dengan Angelina Jolie dan Brad sanggup bela ramai anak angkat yang diambil dari rumah anak yatim. Mereka ni dah menjadi pasangan bahagia bersama anak-anak yang ramai. Mesti sibuk hari-hari melayan karenah anak.
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas