Monday, December 16, 2013

Shila Amzah Dah Tak Frust

Masih belum reda kisah 'cinta segera' Johan As'ari dan Lana Nordin, terbaru penyanyi, Shila Amzah yang dikatakan 'cinta hati' kepada Johan sebelum ini sekali lagi memuat naik status di Instagram miliknya yang menggambarkan keadaannya kini.

Status berbunyi "Lebih berhati-hati melangkah...dan terjatuh dua kali...takkan nak jatuh buat kali yg ketiga...:)" menerima pelbagai respons daripada pengikutnya.

Rata-rata komen yang diberikan meminta Shila bersabar dan tidak 'makan hati' dengan apa yang telah berlaku.  Namun, Shila menafikan semua itu dengan membalas komen peminat yang berbunyi;

"Alhamdulillah..tq so much for ur support..insyaAllah everythings gonna be alright...:)

Tak apa...lah insyallah ada yang lebih baik yang dapat menjadi penganti, lagipun Shila masih lagi muda, boleh melangkah lebih jauh di persada muzik. Semoga sukses dan menjadi legend seperti Dato Siti.

http://infojelita.blogspot.com/2013/12/misteri-nelayan-terperangkap-alam-duyong.html
Pada awal niat Mustafa hanyalah untuk mendapat kepastian dan mencuba keberanian. Akhirnya dia sendiri sedang berada dalam dilema terperangkap di alam duyong yang serba asing baginya. Cabaran demi cabaran ditempoh, misteri sejarah dirinya sendiri terungkai di dasar lautan. Siapa yang patut dikorbankan bila ancaman datang menjelma dirinya atau orang-orang asing yang tidak pernah diketahui selama ini.

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas