Saturday, December 28, 2013

Saya tidak pernah berasa seperti wanita bodoh - Lana

"Saya tidak pernah berasa seperti wanita bodoh dengan apa yang telah berlaku di antara saya dengan Johan kerana saya sebenarnya bijak dalam menghadapi situasi seperti ini. "Jujurnya saya tenang tambahan pula usia saya pun telah menjangkau 34 tahun dan banyak pengalaman tentang cinta sudah saya tempuh. Saya dah tahu apa patut dilakukan untuk mempertahankan diri sendiri," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Jumaat.
Ini semua dugaan pada Lana yang ingin berubah ke arah yang lebih baik, semua orang akan mengalaminya. Bila kita nak berubah macam-macam ujian datang dan hanya orang-orang yang bersabar akan berjaya dunia dan akhirat semoga Lana bersabar dan tetap untuk berubah. Insyallah akan datang yang lebih baik nanti.

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas