Wednesday, December 18, 2013

Rita Rudaini Tak Nak Ambil Tahu

“Saya tak pernah ajar anak-anak saya hidup mewah. Saya mampu untuk berikan semua itu kerana mereka anak kandung bukan anak tiri saya. Selagi saya mampu, saya akan berikan yang terbaik untuk anak-anak saya,” tambahnya lagi. Rita Rudaini turut berkata yang beliau tidak peduli dan tidak mahu ambil tahu akan gossip yang mengatakan Aidil Zafuan bakal berkahwin tidak lama lagi. “Mereka tidak ada kena mengena dengan saya dan saya tak perlu ambil tahu,” ujarnya ringkas.- rotikaya
Baguslah sebagai seorang ibu tunggal dah jadi hak dialah kalau nak minta berapa pun dia nak .... Kalau perkahwinan dah tak boleh nak teruskan, masih ada ramai lagi lelaki yang baik-baik yang boleh dijadikan suami. Semoga Rita diketemukan dengan jodoh yang lebih baik amin...
Penaja
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan



No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas