Thursday, December 5, 2013

Lana Nordin Akui Ibu Johan Belum Dapat Terima

Lana Nordin melalui mStar Online memberitahu yang dakwaan tersebut tidak masuk akal:- Susah untuk terangkan situasi ini, saya anggap perkenalan dalam tempoh tiga hari ini dan kemudian terus dilamar dianggap sebagai pertemuan baik antara saya dan Johan. Ini kerana saya mahu seorang lelaki yang menerima saya seadanya dan kemudian membimbing saya mengubah diri ke arah kebaikan. Terkejut juga apabila orang anggap saya gunakan ilmu hitam terhadap Johan. Itu adalah tuduhan yang tidak masuk akal. Lana juga tidak menafikan yang ibu Johan masih belum dapat menerima dirinya sebagai calon menantu dengan sepenuhnya, namun baginya perubahan penampilan yang bakal dilakukan secara sedikit demi sedikit akan membantu wanita itu yang dikenali sebagai Datin Firdaus untuk menerimanya. Johan juga khabarnya percaya perubahan Lana untuk menjadi seorang Muslimah yang baik pasti akan membuatkan ibunya menerima wanita yang dicintai itu. mstar
Semoga Lana dapat lelaki yang terbaik untuk dirinya dan sekaligus dapat pikat bakal ibu mertua...amin

Penaja

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas