Tuesday, December 24, 2013

Lana Masih Lagi Menunggu Restu Keluarga Johan


“Saya ni perempuan. Tak manis rasanya kalau perempuan bercakap banyak. Lebih baik bertanya kepada empunya badan dan sebagai lelaki Johan berperanan untuk handle masalah dia dengan keluarganya. Saya taknak memandai pula”

Ditanya sejauh mana dia mahu membawa perhubungan tersebut bersama Johan, mudah dan ringkas jawapan Lana. Mereka masih terlalu baru. Masih terlalu banyak yang perlu dipelajarinya mengenai Johan. Lana tidak memilih untuk bertemu jodoh dengan sesiapa asalkan lelaki tersebut beriman dan dapat membimbing dirinya menjadi muslimah yang lebih baik. Bercerita saat bagaimana dia boleh berkenalan dengan Johan. Yang sebetulnya Lana rapat dengan pelakon Lisdawati. Tidak lama dulu, ketika Lisdawati pergi menunaikan umrah dia mohon didoakan agar bertemu dengan lelaki dan Jodoh yang baik. Dan dia bersyukur apabila diketemukan dengan Johan. Malah Mac tahun hadapan Lana dan Lisdawati merancang untuk bersama sama menunaikan ibadah umrah, dan sekali ditemani Johan As’ari. Tambah Lana, sepanjang dia berkawan dengan Johan dia menerima banyak komen positif, bukan sahaja dari para peminatnya malah dari peminat Johan sendiri. - rotikaya. Semoga perjalanan hijrah Lana ke arah wanita yang solehah dipermudahkan.


Penaja


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas