Friday, December 6, 2013

Cico Selesa Menduda?

ikuti temubual bersama Cico dari kosmo

Ya, kami sudah tiga tahun bercerai. Sebelum ini saya lebih senang untuk tidak menghebahkan mengenai perkara ini kepada orang ramai. Saya merupakan bapa tunggal kepada seorang anak perempuan, Rindu Nur Fitrah. 

Mungkinkah selepas tiga tahun bercerai, Cico akan kembali mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat?

Saya belum terfikir lagi buat masa sekarang. Saya memang ada berkenalan dengan seorang wanita tapi tidak pasti dia adalah calon yang sesuai untuk dijadikan isteri dan ibu kepada anak saya. Apa-apa pun, saya selesa dengan kehidupan saya bersama anak saya sekarang dan dia pun sering menemani saya ke set penggambaran.

Seingat aku la...ada ke lelaki yang selesa jadi duda?...memanga ada tapi tak ramai...Semoga Cico diketemukan dengan jodoh yang terbaik untuk dirinya dan anak.

Penaja
Anda berminat nak main golf? Coach Irwan sedia bantu dengan harga yang murah
hubungi 018 263 7833 or 018 6630 734

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas