Tuesday, October 15, 2013

Wawa Nak Fokus Jaga Anak

Adakah Wawa masih dengan keputusan untuk memberi fokus terhadap anak dan akan kembali aktif dalam dunia seni pada satu tempoh yang ditetapkan?

Sebenarnya, saya ada mendapat tawaran berlakon daripada produksi luar (bukan MIG) dan drama daripada stesen televisyen TV3 dan TV9. Namun, seperti yang saya putuskan, saya akan tetap memberi fokus buat anak saya dulu dan merancang menjaganya sendiri sehingga dia berusia empat atau lima bulan sebelum kembali aktif.

Dari mana anda mendapat kekuatan berhadapan dengan kemelut ini?

Secara jujurnya, saya mendapat kekuatan untuk berhadapan dengan masalah ini daripada anak kami. Cuma, Aeril, buat masa ini, dia masih berada dalam keadaan yang sangat tertekan sehingga tidak keluar rumah kecuali untuk penggambaran. - kosmo

----------------------
Alhamdulillah...semoga pasangan ini bahagia, sebenarnya tiada manusia yang suci dari dosa, jadi kita kenalah bagai sokongan pada mereka. Lagipun mereka dah berkahwin. Anak mereka berhak mendapat keluarga yang lengkap, bahagia dan sempurna..Saya percaya wawa dan airiel adalah pasangan yang bertanggungjawap pada anak. Amin

Kot ye pun bagilah kat anak jaket yang sesuai...kesian anak tu dah jadi macam penguin..hehehe
apa punya bapak ni..

Penaja
Wax Machine
Buang Bulu Dengan Pantas Dan Selamat



Anda Masalah Kelimumur? Rambut Gugur? klik gambar





No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas