Monday, October 21, 2013

Video Budak Perempuam Bergaduh Sampai Pengsan



Kuala Lumpur: “Kau ni lah yang perasan cantik... kau pukul adik angkat aku kan? Kau bangunlah bodoh, bangun..kau ni bodoh, bodoh.”

Itu antara dialog dua remaja perempuan sebelum memukul, menumbuk dan menendang serta menampar seorang remaja perempuan lain dipercayai rakan mereka yang rakaman videonya tersebar menerusi Facebook dan YouTube sejak beberapa hari lalu.

Difahamkan, kejadian berkenaan berlaku di sebuah negeri pantai timur di kawasan tepi pantai dan kedua-dua suspek itu bukan saja menyepak rakan mereka malah turut mengaibkan mangsa dengan menarik kemeja-T yang dipakainya ke atas.

Video berdurasi 2 minit 24 saat itu tersebar secara meluas di laman sembang sosial dan dipercayai ia dirakam seorang lagi rakan mereka sebelum memuat naik video itu ke Facebook dan YouTube.Difahamkan, mangsa yang juga kenalan kepada adik angkat kedua-dua remaja perempuan itu dikatakan pernah memukul adik angkat mereka dan suspek dipercayai bertindak membalas dendam terhadap mangsa. - hmetro
------------------------
Apa nak jadi dengan budak perempuan sekarang ni, agaknya asyik tengok filem-filem gangster je...inilah hasilnya...perasan macam bagus sangat...buatnya budak perempuan tu ada pendarahan dalaman ke ...camne tu...kesian dia....Dah la dia tak balas pun bila orang pukul, sepak, terajang, dan tarik rambut, dia biarkan saja dan bertindak untuk diam. Aku respek dengan mangsa, memanglah seorang yang penyabar....insyallah semoga Allah berikan ganjaran pada orang-orang yang sabar...
Aku teringat kisah habil dan qabil, bila qabil ajak berlawan, habil tidak sesekali membalas kerana dia takut pada Allah, kalau dia mati sekalipun, dia tahu dia akan ke syurga. Pada ibubapa si pembuli ni, nasihatkan cara yang elok-elok...semoga dia dapat berubah kepada akhlak yang lebih baik, insyallah.

------
Anak siapa tu yang berani sangat??? Meh Lawan Dengan Aku!!
Penaja

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...