Monday, October 7, 2013

Benarkah Wawa Zainal dan Aeril Zafril Kahwin?

Gambar bukti Wawa Zainal dan Aeril Zafrel sudah kahwin tersebar. Memang kecoh dunia hiburan apabila ruangan gosip BPOP di Berita Harian bertarikh 6 Oktober 2013 telah mendakwa bahawa pasangan ini sudah nikah pada 4 Februari yang lalu manakala sudah menimang cahaya mata pada 24 ogos 2013. Terdapat beberapa bukti yang menguatkan lagi dakwaan bahawa pasangan ini sebenarnya sudah pun nikah. Menerusi laporan keratan gosip berkenaan yang ditulis oleh wartawan Raja Nurfatimah, pasangan ini sudah sah mendaftarkan pernikahan mereka pada 4 Februari 2013 lalu di sebuah Pejabat agama daerah Selangor. Ada juga segelintir pihak mendakwa bahawa pasangan ini sudah nikah lebih awal di negara jiran sebelum mendaftar perkahwinan di Malaysia pada bulan Februari. Menerusi siasatan yang diperoleh dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN), terdapat seorang nama bayi yang baru lahir didaftarkan atas nama Wawa Zainal dan Aeril Zafrel sebagai ibu bapa bayi tersebut. Nama bayi tersebut adalah Ahmad Fakruddin Attar. Lagi menguatkan lagi dakwaan apabila Wawa Zainal pernah memuat naik fotonya memakai baju kahwin di laman instagram.
Gambar Bukti Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel Sudah Kahwin


Sumber: Gambar Bukti Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel Sudah Kahwin | melvister.com 






Kalau benar sudah bernikah, semoga bahagia kekal abadi selamanya...Setiap manusia tidak terlepas dari membuat kesalahan, tidak manusia yang suci dari dosa. Kita berdoalah yang terbaik untuk pasangan ini...amin

--------------------------------------
-------------------------


Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 


No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas