Friday, September 27, 2013

Tempat keja ke dua

Salam sayang semua..terima kasih kerana sudi membaca..kisah hidup aku yang simple hari ni hehehhehe....aku sebenarnya seorang yang sukar nak serius...kikiki
Hari ini aku kena pergi kolej tempat kerja part timer aku untuk marking sebab final exam dah abis. Aku kena abiskan marking secepat mungkin untuk dapatkan payment ceh!!! Kerja ni simple jer...aku hanya kerja selama 2 hari seminggu payment macam org kerja sebulan...heheheheh...tapi tak ada security bila2 masa boleh kena buang..itu aku tak kisah pun....rezeki ada di mana-mana asalkan kita sentiasa ingat pada Allah.

Ha..setelah memikirkan sekian lama bagaimana nak sentiasa online dengan kelajuan maksima guna handphone, inilah salah satu caranya...aku bayar RM55 sebulan untuk celcom broadband ni...boleh guna untuk 2 handphone. Tapi agak tidak stabil kadang2 ada kadang2 tak ada...bosan juga.. Aku kena sentiasa online untuk cek stok dan jual barang..

Ha..inilah dia hasil karangan student-student aku yang aku perlu mark...sambil marking kenalah dengar muzik aku suka lagi noah, dan aisteru...laptop ni khas aku tinggal kan di sini memanglah dah 4 tahun tapi boleh guna lagi..tahan lama plak tu...tak rosak-rosak.
Memanglah tebal... tapi sebab dah biasa buat kerja ni selama 5 tahun, aku boleh habiskan marking ini selama 2 jam sahaja itu pun campur-campur surfing dan blogging. Tepat pukul 530 aku kena berambus dari tempat ni..sebab nak elakkan jem ..


Meja ini plak meja awam..sapa-sapa pun boleh duduk di sini, tapi dah banyak barang aku, staff lain cari tempat lain..lagipun aku staff part timer yang senior la katakan...hehehehhee....

Ini plak lunch aku tengah hari tadi...ingatkan nak diet tapi ...mmmm ....susah nak tahan..tiap-tiap kali aku poskan barang di pejabat pos, ada banyak sangat godaan dalam tesco ini...ini kes tak tahan dah ni...

Well...thats all friends...nanti aku akan tulis lagi kisah hidup aku yang simple ini....

harimau datang!!!!


Bakar Lemak 3x Ganda Lebih Pantas

Jom Sauna!
Bersauna selama 15 minit mampu membakar 400-600 kalori. 
Jogging selama 30 minit membakar 300 kalori 
Teknologi sauna pants mampu membakar lemak di sekitar punggung dan paha denga hanya 10 min setiap hari 
Percuma losyen panas lavender, gerenti panas dan membakar lemak, dapat juga melembutkan kulit dan berbau harum

Kuruskan Badan Dengan Pantas

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas