Thursday, September 26, 2013

Kerja dari rumah

Hari-hari keja aku camni le...

Inilah workstation aku...laptop ni lembab sikit walaupun aku dah letak max ram...tapi masih lagi terhegeh2 kena selalu reformat baru laju...meja ni plak meja makan hehehhe...lepas kerja kena kemaskan letak lauk plak..hehehhe dual function..aku tak suka guna meja khas sebab kalau guna mesti aku tak kemas balik..

ini action je lebih...bukannya aku tahu guna sangat pun...aku pun tak reti baca kod, main hentam saja lah..kadang-kadang menjadi gak lagu yang aku buat..cadangnya nak buat lagu tuk Sam ..ceh!!! berangan je lebih..hehheehe...


Di sebabkan laptop ni akan jadi lembab kalau pasang youtube, aku guna tablet laki aku..hehe actually semua barang ni dia yang punya...hehe aku hanya mempergunakan saja ...


Ini printer memangla slow dan tersekat-sekat...tapi apa kan daya...guna saja..tuk hantar proposal mestilah guna pos...

Yang ini plak exercise tangat dan pinggang, kalau sakit pinggang duduk lama-lama sedap guna alat ni...aku dapat percuma bila aku beli mesin kayuh basikal berdiri tu..

Yang ini plak salah satu bisnes aku....
terima kasih kerana sudi membaca...nanti aku tulis lagi..ye...citer2 hot dan sensasi

Mesin Kecantikan 
Memutihkan, Menggebukan dan Mengurankan Kedutan Kulit Dengan Pantas

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas