Tuesday, August 6, 2013

Gangster Wanita Paling Ditakuti di Dunia



1. Judy Moran (dipenjara 2009-sampai sekarang)



 

Bagaimanapun, tidak bermakna bahawa organisasi seperti Keluarga Moran tidak boleh  sesekali dan mengubah Melbourne menjadi Dodge City. Judy Moran, adalah wanita berusia 66 tahun yang memimpin Gengster terbesar di Melbourne. Dia digelar "family matriarch".
 
2. Xie Caiping (dipenjara, 2009-sampai sekarang)


 


Hampir setahun yang lalu, kota Chongqing China mengeluarkan tindakan keras terhadap jenayah terancang, sebuah operasi besar-besaran yang menangkap hampir 1,500 suspek, yang semuanya berada dibawah pimpinan Xie Caiping. Sebagai bos, Caiping menjalankan kasino haram dan bertanggung jawab untuk menjaga polisi dari belakang semua orang.
 
3. Sandra Avila Beltran (dipenjara 2007-sampai sekarang)


 
Dengan gelaran seperti "Ratu Pasifik," Sangat sukar  membayangkan Sandra Beltran seolah dirinya seorang lanun. Singkatkan cerita, Beltran lahir dan dibesarkan untuk menjadi "godmother" Mexico.Bapa saudaranya adalah Godfather seorang penyeludup dadah Mexico. Dia mendapat gelaran itu kerana dia memudahkan hubungan antara kartel Valle del Norte Colombia dan kartel Sinaloa, dan membantu mengembangkan laluan penyeludupan di sepanjang Pantai Pasifik Mexico. Sandra  dipenjara ketika menghadapi pertuduhan jenayah terancang, pengubahan wang haram dan konspirasi .
 
4. Rosetta Cutolo (dipenjara 1993-sampai sekarang)

 
 

  
Wanita ini menjadi gangster kerana rasa peduli dan berduka ketika saudaranya ditangkap oleh polis Itali. Dia kemudian meneruskan perniagaan yang diceburi oleh saudaranya itu. Dia menjadi senarai suspek yang paling dikehendaki di Itali kerana dia termasuk dalam senarai nama keluarga Raffaele Cutolo, Nuova Camorra organizzata (NCO), iaitu gangster yang paling ditakuti di Itali. Setelah  markasnya diserbu polis Itali pada tahun 1981, dia menghabiskan 10 tahun sebagai buruan sampai akhirnya menyerah diri.
 
5. Maria Licciardi (dipenjara, 2001-sampai sekarang)




Dari tahun 1993 hingga 2001, Maria Licciardi adalah ketua Marga Licciardi, dan "Capo di Tutti Capi" gangster dari Napoli. Di bawah membimbingnya, keluarga Licciardi menjadi lebih teratur, dan lebih menguntungkan dalam segala usaha mereka. Mungkin sumbangannya yang paling penting, adalah memperkenalkan pelacuran di Camorra.


 
 
6. Maria Leon (dipenjara 2010-sampai sekarang)


 Seorang ibu 44 tahun dengan 13 anak-anak mungkin kedengaran tidak terlalu berbahaya. Namun berbeza dengan Maria Leon, dia menjadi ketua pengedaran dadah terbesar yang menguasai timur laut Los Angles dan Beirut. Dia mengatur perniagaannya pada saat dia memberikan pendidikan bagi anaknya


----------------------
Penaja Atikel



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 
Dapatkan info yang lebih http://bit.ly/13rpYha


PM Sekarang! 
sms/whatsup/line/wechat 018 263 7833 /sms 013 308 4906
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower

Kesan Sebarang Ketumbuhan di Payudara 



Tawaran Hebat

Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?


Order Cake and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 (Cake)SMS 013 308 4906 

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas