Friday, August 9, 2013

Gambar-Gambar Nabila Huda dan Nora Danish di Instagram

Bercerita di luar lingkaran kisah hari raya, baik Nabila mahupun Nora, masing-masing cukup hangat dalam laman sosial Instagram. Nora memiliki lebih 400,000, manakala Nabila mempunyai lebih 100,000 pengikut yang sebahagiannya terdiri daripada peminat, dan sebahagian pula pembenci mereka.
Bertanya kepada dua wanita tersebut tentang 'kuasa' mereka di Instagram, Nabila dan Nora mengaku terkejut dengan sambutan yang diberikan.
Jujur Nabila, dia yang memakai nama gelaran Kupu_kupu pada mulanya tidak ramai pengikut.
"Namun, sebaliknya yang berlaku. Saya tiba-tiba mempunyai banyak pengikut dan saya sangat berterima kasih dengan semua pengikut saya," ujarnya.
NORA bersama anaknya, Putera Rayqal dan Nabila bersama anaknya, Keisha Laila. Dua wanita dengan pesona tersendiri ini mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin buat semua peminat mereka yang sedang meraikan Aidilfitri.


Ditanya kerana laman sosial tersebut privasi dirinya semakin 'menipis', Nabila hanya ketawa. Dia kemudian menjelaskan, dia sengaja memuat naik pelbagai ragam gambarnya di Instagram.
"Saya seorang yang gemar bergambar. Sebagai seorang pelakon, sejujurnya, saya tidak punya kehidupan selain sibuk di lokasi. Justeru saya jadikan Instagram seperti jurnal harian saya. Ia tempat saya berkongsi cerita atau perkembangan terkini dengan peminat," jelasnya.
Bercakap tentang keterbukaannya bergambar dengan pelbagai aksi atau mendedahkan kisah peribadi di laman tersebut mengundang pelbagai persepsi, Nabila memberitahu, dia menerima dengan terbuka setiap pandangan yang dilontarkan.
Simpulnya ringkas: "Mereka boleh bercakap apa sahaja tentang diri saya, namun hanya saya yang mengenal diri saya sendiri."
Nora yang diajukan soalan yang sama menyifatkan Instagram miliknya memang direka khas untuk peminat. Justeru, kerana itu dia berkongsi hampir semua gambar atau cerita termasuk kisah promosi kariernya, lokasi dia berada, aktiviti terkini serta kisah peribadi.
Jelasnya: "Saya sedar sebaik sahaja sekeping gambar saya dimuat naik, ia mengundang pelbagai persepsi, namun saya tidak akan mengehadkannya kerana akuan Instagram memang bertujuan untuk mendekatkan diri saya dengan peminat saya."
Ditanya adakah ia termasuk gambarnya bersama lelaki yang kini dikaitkan sebagai kekasih hatinya, Nadim Nazri, Nora hanya menjawab tidak salah dia berbuat demikian.
"Saya telah lama mengenali Nadim dan selesa dengan hubungan sebagai sahabat. Jujurnya, buat masa ini, kami juga baru mahu selesa dengan keadaan sekarang, justeru untuk berfikir kepada fasa baharu seperti perkahwinan, ia masih terlalu awal. Kami punya banyak tanggungjawab yang perlu didahulukan buat masa ini," jelasnya.- kosmo

Penaja Atikel



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan. 
Dapatkan info yang lebih http://bit.ly/13rpYha


PM Sekarang! 
sms/whatsup/line/wechat 018 263 7833 /sms 013 308 4906
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower

Kesan Sebarang Ketumbuhan di Payudara 



Tawaran Hebat

Rasa Susah Nak Buat Sendiri? Tak ada Masa?


Order Cake and Biskut Raya Home Delivery Area Klang Valley, Kuala Lumpur, Shah Alam, Puchong, Petaling Jaya, Sg Buluh
Whatsup/Line/Wechat/SMS 018 263 7833 (Cake)SMS 013 308 4906 

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas