Monday, June 3, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 1-3



Cinta pertama tidak semestinya akan bersatu walaupun masing-masing berjanji untuk hidup bersama. Itulah yang terjadi pada Syafa Aqira dengan Farish Adryan. Cinta yang pernah dipupuk sejak zaman universiti lagi akhirnya terputus di tengah jalan apabila Farish bertekad untuk memutuskan hubungan itu lantaran satu peristiwa hitam yang terjadi pada satu majlis yang dihadiri oleh mereka berdua.
Cadangan ibu kepada Farish iaitu Datin Farizah untuk berkahwin dengan adik lelaki itu terpaksa diterima dengan reda walaupun dia tahu yang mungkin perkahwinan itu tidak menjanjikan bahagia. Dia terpaksa dalam rela demi sebuah harga diri dan rasa kasih terhadap Datin Farizah.
"Aku buat semua ni kerana mama. Dan kau tu sepatutnya bersyukur sebab aku selamatkan maruah kau." – Firash Arshad.
"Ya, aku tahu Firash. Sepatutnya aku bersyukur sebab kau sudi kahwin dengan aku." – Syafa Aqira.
Laluan untuk mengharungi sebuah perkahwinan tanpa cinta bukanlah sesuatu yang mudah buat Syafa Aqira. Kehidupannya sebagai isteri langsung tidak dipedulikan apatah lagi perkahwinan mereka dirahsiakan atas permintaan Firash. Namun dia reda kerana kesibukan lelaki itu masih bergelar pelajar walaupun setiap kata-kata sinis yang terbit dari mulut Firash ditelan dengan rasa terbuku di dalam hati.
Semuanya mula sedikit demi sedikit berubah apabila kawan baik serta abang sepupu kepada Firash cuba untuk mendekati Syafa dan kala itulah Firash mula menyedari yang dia sudah mula menyayangi isterinya itu.
"Kenapa pulak tak nak ikut? Boring giler saya duk kat rumah tu. Ada baiknya ikut awak pergi tengok wayang. Lagipun bukan senang nak dapat tengok filem macam ni untuk hari pertama. Biasa kan full seat je. – Syafa Aqira.
"Ye ke? Atau awak risau takut saya gila dating dengan orang lain?" – Firash Arshad
Dan kala rasa sayang dan cinta mula hadir, ada saja dugaan yang datang menimpa. Kehadiran abang tiri dan adik tirinya yang tidak disangka-sangka mengeruhkan rasa cinta yang mula terbina. Syafa akhirnya pergi membawa diri dengan hati yang terluka. Firash jadi nanar. Hidupnya serba-serbi tidak kena. Bagi Firash, Syaf adalah anugerah terindah di dalam hidupnya. Dia sanggup untuk berbuat apa saja demi mendapatkan kembali kepercayaan dari isterinya itu.
"Siapa nak tidur atas riba awak? Please lah! Tak ingin pun!" – Syafa Aqira.
"Betul ke tak ingin? Dulu okay aje sampai lenguh paha saya nak menanggung kepala awak. Takkan awak dah lupa kut?" – Firash Arshad.
Namun apakah cinta mereka akan kembali bersatu? Bagaimana pula dengan kisah adik beradik tiri Firash? Dan apakah bahagia akan terus menjadi milik mereka?



Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 1 by tvmiromrok
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 2 by tvmiromrok
Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 3 by tvmiromrok



Mak Nyah Thailand...dengan bikininya...hahahaha



Info herba - Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua. Herba ini adalah kemestian bagi mak nyah yang nak jadi perempuan di Thailand kerana Peraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangathebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara dan punggung.

Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon. Pueraria Mirifica

Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara.

Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap. Pueraria Mirifica menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi.

Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita.

Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman. Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.

Anda Memang Perlukan Tumbuhan Herba Ini Kerana:
Tumbuhan Herba ini sangat berkesan 99% bagi menambah saiz payudara
Digunakan oleh orang dahulukala
Menambah saiz payudara dengan sangat berkesan
Menegangkan punggung dan kulit payudara
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara dan seluruh badan
Mengetatkan cengkaman Vagina
Menghalang jangkitan kuman pada vagina


Kelebihan Ginseng

Antioksidan yang mujarab di gunakan sebagai penawar anti-penuaan untuk membantu mengekalkan kecantikan dan melanjutkan usia 
Melancarkan peredaran pembuluh darah dan meransang pembesaran sel payudara, rambut dll
Menguatkan daya ketahanan badan dan mempercepatkan penyembuhan daripada penyakit
Terkenal sebagai harba ajaib yang dapat meningkatkan  tenaga batin, prestasi dan daya ketahanan untuk lelaki
Menyalaskan tahap kolesterol dan kandungan gula dalam darah 
Mempertingkatkan kebolehan anda untuk menangani dan menghadapi tekanan disebabkan oleh kesannya yang amat menenangkan dan mengimbangkan minda
Meningkatkan daya ketahanan dan stamina anda dengan memberi sokongan kepada metabolisman badan
Membaiki keupayaan mental, kecekapan dan daya tumpuan anda dengan melancarkan peredaran  darah dan menyalurkan tenaga kepada otak 
Membolehkan badan anda berehat dan pulih daripada keletihan yang cepat 



Kigelia adalah genus tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Eritrea dan Chad selatan ke utara Afrika Selatan, dan barat dari Senegal dan Namibia. Nama genus ini berasal dari nama Mozambik 'Bantu', kigelia keia, sedangkan nama umumnya Sausage Tree (Pohon Sosis) yang mengacu pada buahnya yang panjang dan sepintas mirip dengan sosis. Sedangkan nama dalam bahasa Afrikanya adalah Worsboom, yang juga berarti Pohon Sosis.

Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyau payudara yang indah montok hasil dari pengambilan herba ini dalam pemakanan mereka. Selain itu herba ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).



-------------------------


Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigelia Africana extract boleh membantu mempercepatkan memontokkan, menganjalkan payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 
Gel ini banyak digunakan dalam salon-salon taraf 5 bintang. Kami hanya repacking semula dalam bekas yang kecil . Gel ini punyai kepekatan yang tinggi, jadi hanya perlukan sedikit tekanan pada botol dan boleh disapukan pada seluluruh breast. Satu botol boleh digunakan dalam 3-4 minggu. Kesanya secepat satu hari penggunaan selepas urutan selama sejam mengguna tangan atau breast pump selama 15 min sehari.

sms/Whatsup/line/wechat 018 263 7833/ sms 013  3084906 PM http://www.facebook.com/feredeapower

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas