Tuesday, June 4, 2013

Lelaki Normal Akan Pandang Payudara Lebih Lama dari Wajah



Kajian yang dilakukan di Victoria University of Wellington menunjukkan bahawa payudara sering menjadi perkara pertama dilihat oleh seorang lelaki normal, dan merupakan anggota badan perempuan yang dilihat paling lama oleh lelaki. Tapi tahukah anda, kajian lain juga ada menyebut bahawa menatap payudara wanita selama beberapa minit sehari boleh meningkatkan kesihatan seorang lelaki dan menambah empat hingga lima tahun umurnya.Sila lihat ‘the law of attraction’ untuk bukti. Cuba tanya mereka, bahagian mana yang mereka lihat lebih lama? Wanita di atas kira cantik, tapi mereka akan tetap memandang paydara yang paling lama.

Tajaan
Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.
Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.
Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.
Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.
Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.
SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.
KEISTIMEWAAN AUTO BREAST PUMP
Berkuasa bateri yang boleh dicaj semula.
Tidak perlu mengepam. Semuanya automatik.
Kaedah memontok payudara secara semulajadi tanpa pil atau suntikkan.
Keputusan dalam masa 2-3 minggu.
Harga yang murah berbanding jenama lain.
Cara Penggunaan
1. Sapu gel mirifica payudara dahulu pada payudara.
2. Gunakan cup yang sesuai dengan saiz payudara anda. Kami berikan 2 saiz cup kepada anda.
3. Pastikan keseluruhan payudara masuk dalam cup. Kemudian on kan pump. Anda akan terasa sedutan lembut pada payudara anda.
4. Laraskan kekuatan pump secara perlahan-lahan. Butang laras tersebut ada ditepi pemegang pump. Ada tulisn H dan L.
5. Jangan terus laras pada kekuatan maksimum. Laras ikut keselesaan anda.
6. Anda akan dapati pump akan menyedut kemudian melepas angin bila anda laras dari L ke H. Ianya seperti satu urutan pada payudara anda cuma ianya secara automatik.
PERHATIAN
Jangan caj pump melebihi 8 jam. Ini boleh memendekkan hayat bateri pump.
Pastikan pump di off dahulu sebelum dicaj.
Elakkan dari terkena air. Pump ini tidak kalis air.
TESTIMONI
kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..
suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..


PM Sekarang! 
 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower pm di atas
atau sms 018 263 7833 (power)
Percuma 
Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigelia Africana extract boleh membantu mempercepatkan pembesaran payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 

Gel ini banyak digunakan dalam salon-salon taraf 5 bintang. Kami hanya repacking semula dalam bekas yang kecil . Gel ini punyai kepekatan yang tinggi, jadi hanya perlukan sedikit tekanan pada botol dan boleh disapukan pada seluluruh breast. Satu botol boleh digunakan dalam 3-4 minggu. Kesanya secepat satu hari penggunaan selepas urutan selama sejam mengguna tangan atau breast pump selama 15 min sehari.

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas