Monday, June 10, 2013

Lelaki Kawin Bangkai Bernyawa


gambar hiasan

Kota Bharu: “Saya amat tertekan, malah pernah terfikir akan menjadi bangkai bernyawa. Bagaimanapun, saya cuba menjalani kehidupan seperti biasa kerana setakat ini doktor mengesahkan saya bebas daripada jangkitan HIV,” kata bekas suami kepada seorang penghidap HIV.
Hanya mahu dikenali sebagai Iskandar, 43, dia tidak menyangka wanita dikahwininya pada 2004 itu penghidap HIV selepas menemui surat kematian bekas suami kepada isterinya yang meninggal dunia kerana penyakit maut itu dan surat pengesahan doktor yang menyatakan bekas isterinya turut menghidap HIV.
Katanya, dia mengahwini wanita berusia 35 tahun itu tanpa menjalani ujian saringan HIV kerana tidak diwajibkan di Kelantan ketika itu.

“Sepanjang berkahwin, bekas isteri menyembunyikan bahawa bekas suaminya meninggal dunia akibat HIV. Saya juga tidak mengesyaki apa-apa sehinggalah pada 2010 saya terjumpa surat kematian bekas suaminya yang meninggal dunia kerana HIV.
Foto
ASMA merahsiakan penyakit HIV selepas dia sendiri tidak menyangka disahkan positif.

“Bukan setakat itu saja, saya turut menemui surat pengesahan doktor bahawa bekas isteri menghidap HIV. Ketika itu memang saya marah kerana berasa ditipu, tetapi apa boleh buat, nasi sudah menjadi bubur,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.
------------------------
Prosedur yang ada sekarang suruh buat saringan HIV tu amat bagus! sebab ramai yang tak tahu...kalau dah jatuh cinta camne? Kan dah kena tipu brader, nasib baik tak kena HIV...itulah Allah nak selamatkan dia...

---------------------

Collagen Eye Gel

Punyai kepekatan Gel Collagen, Timun, Aloevera dan Alga yang tinggi mampu memberikan kesegaran pada mata dan mengurangkan mata hitam, kusam dan kedutan pada mata.
Sapukan pada mata, dan urut selama 2-3 min setiap hari dan rasai perbezaan selama 1 minggu guna!

Respond pantas sms/whatsup/line/wechat/kakao 018 263 7833 
sms 013 308 4906

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas